Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder #2 en kruisingen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lowryder #2 en kruisingen

    Korting op 420shop
    Mijn eerste micro kweek. Ik heb al enkele zomers plantjes buiten gekweekt met wisselend succes.
    Nu dacht ik om het eens binnen te proberen. Sinds deze zomer heb ik zelf zaadjes opgekweekt zodat ik wel eens kan experimenteren.
    Ik heb holland hope met lowryder gekruist en eveneens alaskan ice met lowryder. Geen idee of er autoflowering gaan zijn.
    Ik heb 3X32watt spaarlamp/werklampen hangen. Op de doos staat 1800lumen, geen idee welke kleurcode. De fan opzij is een papst 4650n met 96CFM. de uitgang voor de lucht is een gaatje iets groter dan een 2 euro stuk aan de andere kant. De kast is ook niet helemaal afgedicht bovenaan, het is snel in elkaar geknutseld.
    Ik heb de plantjes tussen vorige donderdag en zondag in de aarde gestopt. Heb de kruisingen enkele dagen laten ontkiemen in een bord met keukenrol maar omdat het te snel uitdroogde, heb ik ze na 2 dagen ook in de aarde gestopt. Van de kruisingen heb ik er telkens 2 gepot, van de lr2 heb ik er 3 gezet.
    Ze staan per soort in een 2-4 liter pot.Als ze een cm of 5-10 hoog zijn, pot ik ze over. 1tje is al komen kijken en heeft blaadjes, dit is de lr2.
    Wat foto's.
    Attached Files

    #2
    Re: Lowryder #2 en kruisingen

    Ik schrok me een hoedje bij je foto's
    dacht "oh geen halogeen please"
    maar dan las ik dat het met spaarlampen was : oef

    Wist zelfs niet dat dit al reeds bestond in een spaarlamp versie, hoe ziet de voorkant eruit?

    Veel succes met je kweek zou ik zeggen.

    btw in genetica ben ik niet zo'n kei, maar bij mijn weten moet je nog geen autoflower eigenschappen verwachten in de F1 zaden, maar pas bij de F2
    als de moeder en vader niet beiden AF's zijn

    Comment


      #3
      Re: Lowryder #2 en kruisingen

      Het zijn deze lampen van powerplustools. http://varo.com/product-detail.asp?g...ID=POW%20LI123
      Ik ga ze wellicht een week op groei houden en dan vanaf volgende week op 12/12 zetten. De lowryders zullen dan wel iets minder produceren, maar dan kan alles in 1 kastje.

      Comment


        #4
        Re: Lowryder #2 en kruisingen

        Ik had ook het idee om hh x lr2 te doen. Dus ik ga je volgen.
        Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
        Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

        Comment


          #5
          Re: Lowryder #2 en kruisingen

          Oorspronkelijk geplaatst door MiChel N View Post
          Ik had ook het idee om hh x lr2 te doen. Dus ik ga je volgen.
          De hope was zeer potent, hij lag volledig besneeuwd de laatste weken van bevruchte bloei. Ik had die opzij gezet omdat hij met de storm van afgelopen zomer wat geraakt was en slechts 40cm hoog geworden is uiteindelijk, leek me ideaal met een lowryder. De alaskan ice was nog kleiner en niet echt potent, daar verwacht ik ook niet veel van.

          Comment


            #6
            Re: Lowryder #2 en kruisingen

            Het leek mij wel leuk om een relatief grote plant met een kleine te kruisen. Heb je veel zaadjes? (lees mogelijke ruil.....)
            Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
            Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

            Comment


              #7
              Re: Lowryder #2 en kruisingen

              Een update. De LR 2 is beetje gegroeid t.o.v. gisteren. Leuker nieuws: er is een kruising uit de grond gekomen en die is al haast even groot dan de lr. Temperatuur in de kamer is 22, vanaf straks weet ik de temperatuur in de kast, maar zal niet veel verschillen. De planten staan goed vochtig.
              Attached Files

              Comment


                #8
                Re: Lowryder #2 en kruisingen

                Weer een update. Ook de kruising met de hope is nu uit de grond gekomen. Als je goed kijkt op de laatste foto zie je ze allebei.
                Er zit er nog eentje in zijn zaadhoes.
                De LR 2 is t.o.v. eergisteren en gisteren haast niets gegroeid, ook de LRxICE is niet echt groter geworden tegenover gisteren. Het zal wel normaal zijn dat ze niet elke dag merkbaar groeien. Temperatuur in de kast varieert tussen de 21 en 23 graden Celsius.
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  Re: Lowryder #2 en kruisingen

                  wat voor grond gebruik je ? ziet er gewoon grond uit je tuin uit. Voed je dan zelf bij ofz ?

                  Mvg Izzzz

                  Comment


                    #10
                    Re: Lowryder #2 en kruisingen

                    Is een mix van volle grond en potgrond. Vanaf volgende week voed ik bij. Ik heb buxus voeding voor de groei, maar ik ga tegen de laatste 5 weken van de bloei wel eens pk booster halen. Iemand een adres in de buurt van Antwerpen?

                    -Gelieve de quote functie te gebruiken wanneer er 1 of meerdere post tussen staan aub. Grtz-
                    Last edited by westport; 1 January 2010, 17:25.

                    Comment


                      #11
                      Re: Lowryder #2 en kruisingen

                      Ziet er leuk kweek project uit, deze zal ik volgen.

                      Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #12
                        Re: Lowryder #2 en kruisingen

                        Nieuwe foto's.
                        De lowryder zijn er nu 2 geworden, er zat er eentje achter wat verdord tuinspul.
                        Goed nieuws dus.
                        De kruisingen zijn al wat gegroeid en ook die nog in zijn zaadhoes zat is er uitgekropen.
                        Ik hoop dat ze binnen enkele dagen een stukje groter zijn. Ik ga ze toppen/fimmen als ze 3 internodes hebben. Vanaf 11 januari gaan ze op 12/12.
                        Temperatuur blijft tussen de 21 en 23 graden in de kast.
                        Attached Files

                        Comment


                          #13
                          Re: Lowryder #2 en kruisingen

                          Weer een update.
                          Van de hope kruisingen is er eentje gestrekt. De lowryders blijven het kleinste, de kruising van de ICE is het verst ontwikkeld. Temp is nu rond de 23 graden . De planten staan een stuk droger dan begin van de week, ik ga een vochtige doek in de kast leggen en een van de komende dagen water geven.
                          Attached Files

                          Comment


                            #14
                            Re: Lowryder #2 en kruisingen

                            Nu zijn de plantjes de tweede week ingegaan. Ik heb ze enkele dagen laten begaan.
                            De kruising met alaskan ice is het grootste, die doet het ook het beste.
                            De hope kruisingen doen het redelijk maar de lowryders zelf doen het slecht. Eentje ligt voor dood en de ander is ook aan het afzien. Ze stonden allemaal droog dus ik heb ze goed bewaterd. Iemand tips? Ik heb nog geen voeding gegeven en de temperatuur is 23 graden gebleven.
                            Attached Files

                            Comment


                              #15
                              Re: Lowryder #2 en kruisingen

                              Je grond op de laatste foto ziet er wel erg nat uit..... Of heb je die gemaakt na het watergeven. Zuur je je water af voor je het aan de dames geeft?
                              Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                              Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                              Comment

                              Bezig...
                              X