Mijn Low Budget Kweek Kast (€200 all incl,-)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • oost
    Senior Stoner
    Member
    • Oct 2008
    • 44

    #16
    haha gelukkig had iemand anders dit ook al gedaan en dat ergens gepost zodat ik van te voren wist dat die dinge maar 5volt/12volt zijn
    anders had ik ws hetzelfde probleem als jou gehad..

    maar ik ben wel nieuwsgierig naar hoe je jou kast aan het maken ben, als je fotos ervan heb of gaat maken zou ik die graag zien.

    Enneh als je ergens een kleine ventilator koopt die je aan de muur kan hangen zou ik graag wille wete waar je die vandaan hebt want ik heb zelf namelijk ook nog zon ding nodig. ( zit nu nog met zon grote die je eig naast je bureau hoort te zetten )

    Comment

    • hashieblow
      Senior Stoner
      Member
      • Sep 2008
      • 44

      #17
      ik heb nu een klein kassie zelf gemaakt van papier eb hout van me werk maar krijg woensdag echt hout en zal daarvan een mooie kast maken en zal ik ook foto`s van maken en heb vandaag aan een maatje van me gevraagd of hy een een fan wil maken en die kwam met de gekste ideeen maar ga morgen toch ff een beetje rondkijken voor een kleine ventilator
      maargoed al met al kost dit kassie me dus heelemaal niks

      Comment

      • hobbyist
        Banned
        • Oct 2008
        • 605

        #18
        maar eigenlijk gaat het hier over een micro kweek kast?? toch?? das toch wel goedkoper te maken als 200 €tjes?? de mijne koste me nog geen 100 euro volgens mij
        en ik zou ook niet ineens een afvoer slang uit het zolderraamraam leggen, zowiezo al opvallend..

        mods weer een klusje erbij
        Last edited by hobbyist; 4 November 2008, 15:21.

        Comment

        • Smokey
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2007
          • 2488

          #19
          Mooie tekening, ben benieuwt hoe het er op het einde uit gaat zien.
          Dit is idd een kastje voor micro kweken maar sinds er geen aparte kweekruimte sectie is voor de Micro mag deze hier staan.

          Peace

          Comment

          • lostinhere
            Retired
            • Dec 2008
            • 19

            #20
            Hallo

            Welke verwarming gebruik je voor 8Euro.

            Groeten

            Comment

            • PITcrew
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Dec 2008
              • 378

              #21
              lol die tekening.

              op het eerste zicht iks het gelijk een nieuwe machine die ge gaat uitvinden ofzo.

              succes met je kastje wil wel foto zien als het af is

              Greetz
              Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
              Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

              sigpic

              Comment

              • dailysmokerz
                Retired
                • Jul 2008
                • 2

                #22
                De tekening is goed!

                Heb je geen foto van je kast?

                greezt

                Comment

                • Nerub
                  Retired
                  • Dec 2008
                  • 155

                  #23
                  ik denk zelf dat de verwarming wat overbodig is. met een aantal spaarlampen is al een tempratuur van 26° te behalen.(mits je niet in een iglo woont) een bekende heeft ook een Elec kacheltje dat ding trekt 2000W (als je dat aan hps ophangt ken je 2000 gram oogsten om maar een vergelijking te geven) dus dat valt snel op op je electriciteits rekening

                  Comment

                  • sandie
                    Retired
                    • Mar 2009
                    • 12

                    #24
                    Re: Mijn Low Budget Kweek Kast (€200 all incl,-)

                    ik ben zelf ook een low budgetkast aant maken voor eerste kweek ,,en wil niet zoveel moeite ervoor gaan doen en wil dus weten wat egt nodig is en wat in princiepe overbodig is
                    ik heb een kast van 50x100x120hoog, 2 pc fans(in/uit-laat) en 2 fatsoendelijke natrium lampen en een beetje folie
                    is dit niet meer als genoeg voor een goed resultaat ??of wat is toch echt belangrijk wat erbij moet voor succes???
                    wat zijn de basis zaken van een kasje ?

                    graag reacties voor deze man

                    Comment

                    • barts
                      Son of the Bong
                      • Oct 2009
                      • 409

                      #25
                      Re: Mijn Low Budget Kweek Kast (€200 all incl,-)

                      misschien heb je hier iets aan.

                      Comment

                      • barts
                        Son of the Bong
                        • Oct 2009
                        • 409

                        #26
                        Re: Mijn Low Budget Kweek Kast (€200 all incl,-)

                        een 250watt hps setje misschien ?

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #27
                          Re: Mijn Low Budget Kweek Kast (€200 all incl,-)

                          Je gaat 75W spaarlampen gebruiken ? (4x 75 = 300W?) Zo werkt het niet helemaal denk ik.
                          Je bedoelt waarschijnlijk 4x 14W spaarlampen. Die 14W spaarlamp staat gelijk aan licht van een gloeilamp van 75W.
                          Totaal is dan 4x 14 = 56W !
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • jimmy belg
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Feb 2012
                            • 30

                            #28
                            Re: Mijn Low Budget Kweek Kast (€200 all incl,-)

                            wat een tekening maat :p wel nogal een constructie , maak je jezelf het niet wat te moeilijk?

                            Comment

                            • tuinbroek
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2013
                              • 2470

                              #29
                              Re: Mijn Low Budget Kweek Kast (€200 all incl,-)

                              Ja je kunt het leuk vertellen maar voor dat geld had je ook een tent
                              Met lamp en een eenvoudige afzuiger en dan kan je starten, daar ga je niet veel goede wiet in kweken sorry.

                              Comment

                              • thugz
                                Amazing Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Jun 2013
                                • 4284

                                #30
                                Re: Mijn Low Budget Kweek Kast (€200 all incl,-)

                                is een oud topic tuinbroek
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                                Comment

                                Bezig...