Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plantje ziet er slecht uit. Hulp gevraagd!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plantje ziet er slecht uit. Hulp gevraagd!

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Het lijkt erop dat je water huishouding niet op orde is, wss te nat. Dat zou ik eerst proberen duidelijk te krijgen, dus pot eff optillen vinger in de aarde , sate prikker dat soort dingen. Voordat je er een flinke scheut voeding bij gaat doen en straks ook nog met overvoeding te maken krijgt.

    Die splijting die je hebt gerepareerd met tyrap zou je beter kunnen fixen met stukje elektra isolatie tape, dit rekt op naarmate de tak dikker word. Met tyraps gaat het knellen.

    greetzz

    Comment


      #3
      zijn het autoflower plantjes of gewone plantjes zeg maar?
      ik ben ook pas begonnen maar wat ik vooral was tegen gekomen is dat je autoflowers beter niet kan scroggen vandaar de vraag ook.
      en wat mafferd zegt het heeft veel weg van teveel water (had ik namelijk laatst ook last van haha ).

      zover ik kan vinden is gout gb een goede voeding maar die zou ik pas geven als ze weer echt dorst hebben haha

      succes ermee

      Comment


        #4
        Veels te nat.

        Comment


          #5
          Bedankt voor de reacties. Ik zat zelf aan heel andere dingen te denken. Dus maar goed dat ik even de goede kant ben op gestuurd. Ik ga er op letten vanaf nu en hopen dat het plantje er beter uit gaat zien!

          Het is trouwens geen autoflower maar een gewoon plantje (Bubba kush - Green house seeds)

          Comment


            #6
            dat was dan sowieso niet het probleem dat van de auto's ik had het vaker gelezen vandaar dat ik het zei.

            succes met je plantjes

            Comment


              #7
              plantje elke dag wegen en pas bewateren als ie een stuk lichter is
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

              Comment

              Bezig...
              X