Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Led Cree Kweeklamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Led Cree Kweeklamp

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers,

    Ik heb momenteel m'n eerste klein microkweekje lopen. Heb een 120w led paneel hangen (samen met een spaarlamp 23w) maar wil voor m'n volgende kweek iets meer power.
    Maar ik zit te twijfelen over welke led lamp ik zou halen.

    Heb m'n oog laten vallen op deze:

    https://www.greensell.nl/a-48653965/...d/#description

    heeft iemand ervaringen met deze lamp?, of suggesties.
    het mooie eraan vind ik dat je geen timer meer hoeft te gebruiken. je kan de uren licht instellen op het led paneel zelf.
    ook zie ik staan "6 band grow spectrum". Wil dit zeggen dat je deze lamp alleen voor de groei kan gebruiken of ook de bloei?

    Of ben ik beter af met een Mars Hydro 48x5:240watt. of Apollo 4:180watt?

    Kortom... een hoop vragen, ik hoop dat iemand me verder kan/wil helpen

    Mvg Colina3000
    Last edited by Colina3000; 27 November 2017, 16:05.

    #2
    https://www.todogrowled.com/es/ wil je echt gaan knallen moet je de tgl 220 nemen niet goedkoop 349 pleuro maar met 2 van die dingen in een 120 bij 120 tent knal je het dak eraf zitten 4 cob led,s in van gree de led,s zijn best bin en 100 watt stuk ,die dimmen ze tot 50 watt.geeft echt een bak licht en opbrengst tot wel 1.5 gram de watt,maar dan moet je wel goed voorgroeien en toppen,maar voor een beginner moet een gram de watt zeker te halen zijn de eerste keer.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Hey thx voor de reply.
      ik zie idd veel goeie ervaringen met de tgl led lamp.
      Denk dat het de tgl 220 gaat worden.
      1 zo'n lamp op 80x80x160 zal wel voldoende zijn voor 2 planten denk ik. Deze is toch geschikt voor groei en bloei?

      grtz colina3000

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        De TGL 200 heeft als afm. 80 x 10 cm, het is de vraag of deze in je tent gaat passen ? Wellicht is de TGL Star 100 een beteren keuze, die belicht een oppervlakte van 80 x 80 cm met 100 W.

      #4
      3.5k is geschikt voor zowel groei als bloei. 50W is wat weinig voor 2 planten op die oppervlakte hoor.
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

      Comment


      #5
      200W is inderdaad iets beter. Ongeveer wat ik heb.
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

      Comment


        #6
        mss is dan 2x een tgl-star 60 beter geschikt? 1tje boven elke plant.
        Ik zie wel dat de tgl-60 een CREE CXB 3070 LED COB heeft, en de tgl-star 100 heeft een CREE CXB 3590

        Comment


          #7
          Oorspronkelijk geplaatst door Colina3000
          mss is dan 2x een tgl-star 60 beter geschikt? 1tje boven elke plant.
          Ik zie wel dat de tgl-60 een CREE CXB 3070 LED COB heeft, en de tgl-star 100 heeft een CREE CXB 3590
          3070 was een half jaar geleden goedkoper dan de 3590. Er loopt een draadje over zelfbouw led waar dit prima wordt uitgelegd en berekend. Allemaal eenvoudig, zie 'led for noobs'.

          Comment

          Bezig...
          X