Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een vraag voor Carlito

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Een vraag voor Carlito

Korting op 420shop
    Hallo Carlito,

In het topic "vragen over me led grows" van Dokkie beweerde je in je reactie van 2 april dat je met een computerprogramma diverse kleuren kon instellen of maken met leds. Op 3 mei heb ik je gevraagd op welke wijze je dit dacht te kunnen verwezenlijken omdat dit naar mijn oordeel streed met natuurkundige wetmatigheden. Kennelijk heb je mijn vraag gemist of veronachtzaamd.
    Nadien, te weten op 14 juli heb ik deze vraag nogmaals in andere bewoordingen herhaald. Ook hier bleef je het antwoord op schuldig.

Mitsdien heb ik dit topic geopend, teneinde antwoord op de door mij gestelde vragen te krijgen. Ik hoop van harte dat je thans wel bereid bent uiteen te zetten op welke wijze je leds met je computer hardware- en softwarematig van kleur kunt doen veranderen. Ingeval je wederom persisteert in stilzwijgen kan ik niet anders concluderen dat je wellicht interessant hebt willen doen en je beweringen verder niet kunt staven met feitelijkheden.

Re: Een vraag voor Carlito

Amen, kunt gij de brief voor mijn belasting controleur ook komen maken dit jaar. Je hebt talent .

Grtz
    Last edited by bobo; 2 September 2010, 15:50.

Comment

Hallo Bobo,

Naar mijn oordeel dient een ieder die iets beweert zijn beweringen met argumenten en feiten te onderbouwen. Vandaar dat ik aan lieden die naar mijn oordeel ongefundeerde zienswijzen aan de orde stellen, kritische vragen stel.
      Terzijde: ik exploiteer inderdaad als zelfstandig ondernemer een fiscaal juridische praktijk.
      Last edited by Xtreme; 2 September 2010, 16:06.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
        Hallo Carlito,

In het topic "vragen over me led grows" van Dokkie beweerde je in je reactie van 2 april dat je met een computerprogramma diverse kleuren kon instellen of maken met leds. Op 3 mei heb ik je gevraagd op welke wijze je dit dacht te kunnen verwezenlijken omdat dit naar mijn oordeel streed met natuurkundige wetmatigheden. Kennelijk heb je mijn vraag gemist of veronachtzaamd.
        Nadien, te weten op 14 juli heb ik deze vraag nogmaals in andere bewoordingen herhaald. Ook hier bleef je het antwoord op schuldig.

Mitsdien heb ik dit topic geopend, teneinde antwoord op de door mij gestelde vragen te krijgen. Ik hoop van harte dat je thans wel bereid bent uiteen te zetten op welke wijze je leds met je computer hardware- en softwarematig van kleur kunt doen veranderen. Ingeval je wederom persisteert in stilzwijgen kan ik niet anders concluderen dat je wellicht interessant hebt willen doen en je beweringen verder niet kunt staven met feitelijkheden.
        Hallo Xtreme,

Sorry dat ik je vraag heb gemist!

Maar ik wilde zeker niet interessant doen nee,maar ik ben weldegelijk in het bezit van dit programma en bijbehorende leds.
        Zelf ben ik werkzaam geweest bij een bedrijf waar ze led verlichting plaatste om verschilende projecten teverlichten.

Daar werd verteld dat volgens hun zeggen wel een paar milj verschillende kleur combinaties gemaakt kon worden.
        Zelf heb ik niet de gehele kennis nog in huis om dit in bewerkt te stellen,maar ik kan de leds wel van verschillende kleuren laten veranderen.
        De aantal Nm kan ik volgens mijweten(op dit moment dan)niet precies in stellen,maar ik kan wel het hele verloop van het spectrum af laten lopen.

Op dit moment probeer ik er wel achter te komen of ik ook de hoeveelheid Nm in kan stellen.

Grt Carlito
        Last edited by carlito; 7 October 2010, 18:28.

Comment

Bezig...
        X