Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoogte CXB3590 met lens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoogte CXB3590 met lens

    Korting op 420shop
    Beste forumleden.
    Sta op het punt men eerste kweekje op te starten in een DR60 , namelijk.4x Dinafem Deep cheese in een scroggetje op aarde in 11l potten, zaadjes zijn aan het ontkiemen, wacht enkel nog op mijn setup die morgen geleverd zou moeten worden. Kweekverslag zal hier nog van volgen. Dat terzijde even om tot mijn hoofdvraag te komen.
    Een tijdje geleden bestelde ik 2 van volgende lampen op Aliexpress:

    (Als link niet is toegestaan mag deze verwijderd worden en post ik wel een foto)

    https://nl.aliexpress.com/item/CREE-...95ad4878643-38

    (Ben hier trouwens zeer tevreden over, had geluk dat hij door de Douane kwam (BE) wat het uiteindelijk een voordelige koop maakte, tziet er allemaal heel degelijk uit)
    Het betreft dus een cree CXB3590, gedreven door MeanWell HBG-60-1400, die zo`n 65watt uit de muur zou trekken volgens de datasheet...
    Nu zit daar ook zo`n lens op gemonteerd, waarvan ik nu niet meteen kan zeggen hoeveel graden deze juist is (vermoedelijk 90?). Ik vraag me eigenlijk gewoon af of deze lens nu het licht `bundelt`, vergelijkbaar met reflectoren en ik bijgevolg de lamp hoger moet hangen? Of deze net het licht `verspreid`?

    Iemand ervaring met deze lens? Kan iemand me zeggen op welke hoogte ik deze juist hang? Of ik deze er best gewoon afvijs? Er staan gegevens in de link ivm de lichtbundel en het aantal Mols e.d. maar daar kan ik niet goed aan uit, ook de zoekfunctie maakte me niet veel wijzer. kan evt nog afmetingen/fotos van de lens posten moest het allemaal zo duidelijk niet zijn.

    Als iemand het licht heeft gezien, hoor ik het graag. Alvast bedankt
    PedroPatat
    (Mag verplaatst worden moest ik deze in de foute rubriek gezet hebben)
    Last edited by pedro potato; 16 January 2019, 14:40.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Zeg maar zo, Keep It Simple

    Comment

    Bezig...
    X