Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top groei voorbij lamp!! Wat nu?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Top groei voorbij lamp!! Wat nu?

    Korting op 420shop
    Hallo.
    1 van mijn lowriders #2 groeit voorbij mijn lamp. De rest van mijn planten is stukken lager. Wat moet ik doe? De lamp hoger hangen en de rest omhoog zetten of kan het geen kwaad?
    Thanks!

    #2
    Re: Top groei voorbij lamp!! Wat nu?

    Je moet het gewoon ombuigen/knakken,wel niet zo dat je het kapot knakt of breekt,dus met gevoel.
    Gzz

    Comment


      #3
      Re: Top groei voorbij lamp!! Wat nu?

      Je hebt zelf al een nuttig antwoord gegeven.
      Wat pietweed zegt kan, en is niet schadelijk mits goed gedaan. (Echt niet moeilijk hoor, daar niet van) Maar het ziet er altijd zo lame uit.

      Hoe komt het trouwens dat de ene zoveel verder is uitgelopen dan de andere?

      Comment


        #4
        Re: Top groei voorbij lamp!! Wat nu?

        Kan een mannetje zijn, die groeien sneller de hoogte in
        Dus hou die maar in de gaten

        Greetzzz

        Jona

        Comment


          #5
          Re: Top groei voorbij lamp!! Wat nu?

          Ze zijn intussen al allemaal vol in bloei dus vrouwtjes
          Ik denk dat ze voorbij de lamp groeien om dat ik een tijdje de led lamp te hoog heb gehangen.
          Eerste keer led dus moest even wat testen. NU weet ik wel dat de led lamp redelijk laag moet. Ik leer elke dag haha

          Comment


            #6
            Re: Top groei voorbij lamp!! Wat nu?

            Oorspronkelijk geplaatst door led View Post
            Hallo.
            1 van mijn lowriders #2 groeit voorbij mijn lamp. De rest van mijn planten is stukken lager. Wat moet ik doe? De lamp hoger hangen en de rest omhoog zetten of kan het geen kwaad?
            Thanks!
            De rest dus omhoog zetten, zodat je toppen op een hoogte komen zo kun je alle toppen de maximale lichtdruk geven, of idd knakken

            Comment


              #7
              Re: Top groei voorbij lamp!! Wat nu?

              Kan dat geen kwaad zo? Ik moet zeggen dat ik ze dan liever omhoog zet. Ben bang dat ik te lomp voor zoiets ben haha.

              Comment


                #8
                Re: Top groei voorbij lamp!! Wat nu?

                Knijp gewoon het stammetje wat fijn (plet het een beetje) en knak dan voorzichtig het stammetje op de plaats waar je het verzwakt hebt. Moet je wel kunnen toch?

                Succes

                Greetzzz

                Comment

                Bezig...
                X