Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

COB met E27 fitting

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    COB met E27 fitting

    Korting op 420shop
    Hallo allen,

    heb gezocht maar niet gevonden op het forum ...

    Heeft er iemand ervaring met dit soort lampen? Of staat er ergens een verslagje op het forum? Of iemand die me kan vertellen dat dit een deftige lamp is voor een eerste kweekje op 50x60x110? Of hoeveel er nodig zijn voor deze opp.?

    Veel vragen voor 1 lampje lijkt me ...

    Alvast bedankt voor eender welke info !

    Grtz

    Overige kenmerken

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Tering vind hem er echt super uitzienken er ook weinig info over vinden,maar met 2 van deze moet je best wel een plantje kunnen laten groeien en bloeien denk ik
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Had er nog nooit van gehoord tot nu, maar dit lijkt me ideaal!

        Comment


          #5
          Daar zit gewoon zo'n cob in die meteen op 230V kan.
          Die dingen kosten maar een paar euro/stuk los.

          Je betaalt dus 65 euro voor het magisch uitziende koelblok en E27 fitting.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Hmmm, het zijn mooie fittingen maar er zoveel voor dokken voel ik niets voor!

            Comment


              #7
              Bedankt voor jullie antwoorden! Ik ben een leek in elektriciteit en durf het niet aan om zelf iets te knutselen wegens brandgevaar, elektrocutie, ...

              Zo een indraailampje kan ik gelukkig wel nog aansluiten ... Heb lang getwijfeld over die Chinese leds maar ga er toch van afzien, te weinig positieve feedback gevonden op internet.

              Misschien een paneeltje maken met 2 of 4 fittingen voor deze lampjes en zo ophangen ... ben er nog niet uit ...

              Bedankt!

              Grtz

              Comment


                #8
                voor 4 keer 65 pleuro zou ik toch iets anders kiezen
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                Comment


                  #9
                  Info https://www.aliexpress.com/item/COB-...931097088.html

                  geen cree ook geen citizen. Ben je beter af met spaarlampen denk ik.
                  Ad usum proprium!

                  Comment


                    #10
                    Ah, bij Ali ook te vinden ... ik had ze bij Bol.com gezien aan, zoals hierboven vermeld, 65euro per stuk.

                    Is inderdaad veel maar zoals ik zei, ik kan dit niet zelf in elkaar steken ... En spaarlampen, daarmee ben ik akkoord maar kan er iemand een linkje geven met spaarlampen die ongeveer dezelfde kenmerken heeft? Dus spaarlampen voor groei en bloei en genoeg watt zonder dat ik er nog andere lampjes moet bijhangen?

                    En nogmaals bedankt aan de people die gereageerd hebben!

                    Comment

                    Bezig...
                    X