Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bonanza gled 280 geur(hinder)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bonanza gled 280 geur(hinder)

    Korting op 420shop
    Hallo beste forumleden,

    Ik ben nieuw op het forum en heb 0,0 ervaring in het kweken van cannabis. Ik zou binnenkort graag beginnen met het kweken van mijn eigen groentjes om te voorzien in mijn eigen gebruik. Mijn oog is gevallen op de bonanza gled 280 mini kweekkast. Mits dat ik geen groot gebruiker ben en zeker 6 maanden toekom met 100gr zouden 2 planten volstaan om een eind toe te komen. Dus denk ik dat het kastje wel voldoende moet zijn. Waarom ik ook voor een kast kies ipv een tent is omdat die ook minder opvalt ivm nieuwsgierige kinderen en ook op slot kan. Kastje zou voorlopig op zolder staan tot die afgewerkt is en in een aparte ruimte komt te staan. Voor ik mij helemaal verdiep in het kweken had ik graag van jullie geweten hoe het zit met de geur bij het kweken? Mijn poetsvrouw komt 1x per week en zou graag weten voor in investeer in een nieuwe hobby als er enige geurhinder is? Kwestie van de lieve vrede thuis te bewaren... Zou je het een verdiep lager kunnen ruiken? Hopelijk kunnen jullie mij met mijn vraag helpen. Alvast bedankt voor jullie reacties. Grtz, Dimi

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Hi nogmaals...

      geur nope zolang je een goed carbonfilter gebuikt heb je nergens last van...

      Je zit wel met nog een klein dingetje.....
      in de winter is het koud.t e koud om je hok warm te houden met alleen je lamp.

      althans dat gaat prima als je alle ramen dicht doet maar dan loopt het water van je ramen en staan de schimmels op je muur...

      je zult dus altijd wat moeten ventileren in de ruimte....

      nogmaal veel succes ermee
      gz Ricky

      ps die kast is verdraaid duur en beschikt niet over het beste licht(er is beter)
      voor minder geld heb je een betere set up
      met bijv cobs of led stips...

      de kast pik je op van marktplaats (gratis afhalen weet ik et) en je plakt hem vol folie. Afzuigertje filtertje klaar hoppa denk 3 a 400

      Comment


      • Dimitri
        Dimitri commented
        Editing a comment

      • Rickysticky
        Rickysticky commented
        Editing a comment
        Je moet wel een beetje handig zijn...
        Beetje schroeven en zagen etc...

        Ik denk dat het nog goedkoper kan ook!

        Kast gratis
        Filter 40eu ik heb een van de kleinste 250m3/u
        Afzuiger tja badkamerfan is 20eu maakt wat herrie denk voor 50 a 100euro heb je iets heel moois
        Folie tja 30euro?
        Ventilatortje 15eu

        Tijdschakelaartje 5 a 10
        Weerstationnetje 20

        Tja potten wat grond zaad en klaar
        Dusja lampie komt op .... 100euro?
        Reken maar na zo een beetje...

        Gz Ricky
        Ps plak er ff een rookmeldertje op! Altijd prettig

      #4
      Ben zeker niet onhandig maar elektriciteit schrikt mij wel een beetje af. Zeker op vlak van brandveiligheid... En zou liefst zo stil mogelijk moeten zijn omdat ie boven de slaapkamer zou staan.

      Comment


        #5
        Het aansluiten van een diy setje stelt niets voor!
        youtube is ook alles te vinden eventueel...

        als jij de afzuiger een kamer boven je hoort (zelfs een badkamerfan) dan woon je in een krottewijk met golfplaten... dit gaat niet zo snel hoor

        gz Ricky

        Comment


          #6

          Comment

          Bezig...
          X