Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verbranden onder spaarlamp mogelijk ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

verbranden onder spaarlamp mogelijk ?

Korting op 420shop
    nwe. dames zijn binnen, voorgroei onder spaarlamp, ik zet ze in potjes en kijk 2 uur later... spint. nu heb ik gespoten met massai en nu is mijn vraag: kunnen de bladeren zo verbranden? Ik bedoel omdat het spaarlampen zijn. heb gevoeld en is niet echt warm, maar ik weet gewoon niet of de bladeren zo kunnen verbranden...
    afstand lamp plant is ca. 5 cm. als ze kunnen verbranden dan zet ik de lampen uit en begin de 18/6 cyclus vanavond wel om een uur of 12.

maak morgen foto's.
    Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

Re: verbranden onder spaarlamp mogelijk ?

Van het licht van spaarlampen kunnen ze nauwelijks verbranden, echter verbranden ze wel als ze de lamp aanraken.

Ik verplaats deze thread even naar de microkweek vragen.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Ik zou gewoon tijdelijk de lampen wat hoger hangen tot het blad weer droog is dan de lamp er weer gewoon kort op.

Comment

het gaat hier niet om de warmte , denk ik
        Zouten branden in je blad als je in de licht periode chemische rommel spuit

Met gewoon water sproeien tijdens de licht periode maakt niet uit maar zit er voeding of iets anders doorheen dan heb je kans op verbranding

Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Bezig...
        X