Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tent gekregen, wat nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tent gekregen, wat nu?

    Korting op 420shop
    Hey allen,

    gisteren dropte een collega zijn tent en filter bij mij thuis omdat hij er mee stopt. (Proces aan zijn been wegens bezit en dronken rijden en 2 jaar later nogmaals tegengehouden onder invloed van drank)

    Ik heb een micro hokje dat het prima doet maar niet genoeg op brengt voor eigen gebruik ( lees bijkopen de laatste maand voor eigen kweek klaar is)

    Ik wil deze tent op zolder zetten maar twijfel om hierin af te bloeien of ook een volledige cyclus te laten draaien. Als ik dit wat afstem kan ik in ongeveer 3 maanden tot 2 keer oogsten. Collega had een cob lamp maar deze was stuk dus heb ik geen lamp voor de tent. Iemand ergens een tweedehands led liggen? (Is voor op zolder dus liefst geen hps)

    Dus de eigenlijke vraag .... 2 volledige cycli of hokje voor groei en tent voor bloei?

    Albast bedankt !

    Grtzzzzz

    #2
    Filter zou ik hem even voor terugbellen, dan kan hij 'm zelf even bij de cyclus gaan brengen.
    Daar heb je alleen iets aan als die nieuw in het plastic zit.

    Tentje...ligt eraan hoe die eruit ziet.
    Als hij daar spint in heeft gehad dan ga je die waarschijnlijk ook krijgen als die niet heel secuur is schoongemaakt
    (lees: buiten uitgelegd, met emmers schoonmaakmiddel en een paar bezems en borstels enzo, schrobben.

    Ik wil deze tent op zolder zetten maar twijfel om hierin af te bloeien
    Waarom ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Alles omzetten en weer aanpassen, gewoon plantjes laten staan waar ze staan.
      anders moeten ze weer wennen!!

      Comment


        #4
        Tent opzetten, twee dagen zelf onder
        gaan slapen en als je geen jeuk krijgt
        dan is het vrij van beestjes!!
        Een probleem opgelost!..... ( grapje)....

        Comment


          #5
          Zoals de meeste zeggen.. Eerst tent goed reinigen!
          En zoals QnQ al heeft aangehaald.. Als de filter niet nieuw is.. Laat je kameraad die mooi opruimen..

          En dan zou ik gewoon alles in de "grote" tent doen.. Je kan voorgroeien en steeds verhuizen. Maar is steeds aanpassen voor de planten = meer stress
          -

          Comment

          Bezig...
          X