Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Softbox ophangen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Softbox ophangen

    Korting op 420shop
    Ik ga een mars hydro kweektent kopen de afzuiging bestaat uit een softbox. Maarrrr de softbox weegt nog al wat, dis ik weet niet of het handig is om hem in de tent op te hangen of hem erbuiten te plaatsen. In heb meerdere verslagen gelezen maar ik kan niet echt iets vinden daarover. Wie weet hier iets van te zeggen

    #2
    Een metalen valt nog mee qua gewicht maar ik zou m altijd buiten de tent plaatsen. Scheelt ook nog een hoop plaats in de tent.

    Ik heb m in de kelder onderaan een traptrede gehangen (tot de motor kapot ging en ik m vervangen heb voor een buisventilator)
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Nee het is een complete softbox, ok altijd buiten de tent. Is het een idee om hem boven op de tent te zetten op een plank?

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Zou ik niet doen, als je tent instort heb je brand, is van de week bij Dutchy gebeurd met een bladblazer op de tent leggen.

      #4
      Owww, nee das niet goed, hmmm. Als in hem naast de tent zet is de lengte van de slang en ook langer maar dan neemt kracht van de afzuiging ook af als ik het goed begrijp?

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Klopt, net zoals bochten maken. Je kan m ook ophangen aan haken aan het plafond. Als je daar rubbers voor gebruikt heb je ook geen last van trillingen en daarbij behorend geluid.

      #5
      Ik neem aan dat het plafond van de kamer bedoeld niet van de tent? Helaas mijn plafond bestaat uit van dat softboard. Dus dat word hem niet.

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Yes de kamer. In de tent had ik nog extra stangen om iets aan te hangen maar dat heb ik met mijn (houten) softbox nooit aangedurfd qua gewicht.

      #6
      Ok dan maak ik een plankje aan de muur of ik zet hem op een kastje ernaast dat de afstand van de slang beperkt word.

      Comment


        #7
        Je kan er ook een paar poten aan vast schroeven dan heb je meteen een tafeltje.
        Kleedje erover en voila
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #8
          Dit is misschien een domme vraag maar ik hang de filter op in de tent, daaraan een slang naar buiten. De slang aan de softbox en dan is het circuit afgerond?

          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Als je in dezelfde ruimte wilt afblazen waar de softbox staat wel. Anders dien je er nog een stuk slang aan te maken naar bijv. buiten. Even kijken dat je ze aan de goede kant monteert anders blaas je je tent in
        Bezig...
        X