Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro grow hulp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Micro grow hulp

    Korting op 420shop
    Goeiedag alle mede kwekers!

    ik heb vragen over wat ik het beste kan halen voor mijn indoor micro grow binnen mijn budget.

    ik ben nogal onervaren in het kweken van de AH moestuintjes en hoop daarom wat hulp te krijgen van jullie . ik weet niet of dit als micro grow telt vgm wel.

    ik heb 2 white widow automatic en 2 purple queen automatic zaden van RoyalQueenSeeds over van mijn eerste buiten kweek en aangezien winter eraan kwam dacht ik laat ik het maar binnen proberen aangezien beide deze planten liever onder een lampie in me kamer staan dan buiten in de regenachtige herfst van Nederland.


    benodigheden :

    Lamp
    Filter
    Digital timer stopcontact


    Ik heb al :
    Tent : Secret jardin propagator 80 x 60 x 80 (L x B x H)
    Ventilator : Secret jardin monkey fan 30watt 23cm (clipfan)

    Het budget dat ik over heb voor lamp, filter en stopcontact is €160 (ik schatte : lamp €80, filter €55, timer €15 eventueel nog verzendkosten €10)

    #2
    Je hebt ook al een afzuigert?
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Sloppytoppie
      Sloppytoppie commented
      Editing a comment
      Nee ik denk dat ik met een minibuisventilator wel ver genoeg zal komen aangezien het een kleine tent is

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Zekers, maakt wel lawaai.

    • Sloppytoppie
      Sloppytoppie commented
      Editing a comment
      Nederhigh wel eens daarmee ja maar hij staat op zolder dus maakt niet uit joh en anders slaap ik er zo doorheen XD

    #3
    Hogere tent is wat ik adviseer, kijk effe bij secret jardin naar T led strips, iets anders is te sterk voor deze tent.

    Comment

    Bezig...
    X