Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Microgrow spectrabox of marshydro?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Microgrow spectrabox of marshydro?

    Korting op 420shop
    Goedendag mij naam is dutchsmalls en naar een tijdje rondkijken op het forum is het toch tijd dat ik er zelf aan begin.

    aangezien ik er eigenlijk geen plek heb en nog vaak bezoek over de vloer heb sprak een micro grow mij het meeste aan ik heb nu een secret jardin dp60 ( 60x40x60 ) en een spectrabox 90w maar deze vond ik te veel herrie maken en vind de mars hydro ts600 toch een betere optie maar nu kom ik met de vraag zijn deze lampen op zo’n korte afstand niet een beetje te veel licht

    #2
    Je kan ook ledstrips nemen, cosmorrow strips, g bars.

    Comment


      #3
      Als die spectrabox teveel herrie maakt, zet je er toch een stille fan in?
      Voor tussen de 10-20 euro heb je een stille Noctua fan (5-12 dB)
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Bedoel je de lamp zelf open maken en dan de fan vervangen? Is wel een goed idee heb ik zelf nog niet aan gedacht
        en heb gekeken naar die led bars maar vind ze nogal prijzig voor het wattage dat je ervoor terug krijgt

        Comment


        • Dutchsmalls
          Dutchsmalls commented
          Editing a comment
          Ik dacht altijd licht is gewicht dus 50watt max 50 gram dus ( sorry als het niet klopt ben een leek )

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Met gbars kan je 2.1 gram per watt draaien, hps is 0.7/1.0 gpw.

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Meer licht is meer gewicht, maar wattage is geen licht eenheid. led's verschillen in efficientie, de ene led oogst 1gr/w en de andere tot 2,5. Ook grotendeels waarom de ene led duurder is dan de ander. Duurdere led's maken van 1W stroom meer licht dan goedkope leds. HPS is allemaal redelijk hetzelfde.
          Met een mars hydro van 150W oogst je misschien 210gram, maar met een Migro array van 120W misschien wel 240. (gokjes)

        #5
        Cosmorrowstrips.kun je helemaal aan het plafond plakken. 60 cm ... is niet zo veel. Eigenlijk gewoon te weinig. Maar het moet zeker kunnen. In lage en brede potjes ook.

        Comment


          #6
          De mars hydro moet 30cm van de bovenzijde plant, een beetje planten pot is al gauw 20cm. Dan blijft er 10cm over. Ik heb al weinig ruimte met mijn 1,60 hoge tentje, ik zou je plan aanpassen. Als je weinig ruimte hebt word het vrij lastig. Nog een goeie tip, lees hier eerst veel voor je begint. Weed kweken is net zoals frites bakken het ziet er makkelijk uit, maar goeie frites krijg je niet bij elke friture!!!

          Comment


            #7
            Ts 600 kan je wel dichter dan 20 cm krijgen . Homebox vind ik zeer mooi , hebben ook klein formaat tent. 100-150 w is de ts 600 , is perfect voor dit oppervlak.. budget lamp die wel diep straalt ook. Er zijn wel alternatieven ook.
            Ganja always does the trick.

            Comment


              #8
              Denk ook eens na over de viparspectra p600 deze kun je ook dimmen.

              Comment


              • Heyz
                Heyz commented
                Editing a comment
                Topic is 15 maanden oud en topicstarter is nooit meer langs geweest.

              • Dutchsmalls
                Dutchsmalls commented
                Editing a comment
                Had een kweekje gedraaid jammer genoeg zijn onze blauwe vrienden langs gekomen en heb ik het niet af kunnen maken voor mij houd het voorlopig op
            Bezig...
            X