Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginner

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Ik wil binnenkort voor de eerste keer proberen een paar wietplanten te gaan kweken aangezien ik vrij weinig ruimte heb wilde ik dus een micro kweek gaan doen maar ik bleef steeds zitten met een paar vragen: ik wil Greenhouse Big Bang autoflower zaden kopen en deze gaan kweken maar wat ik me dus afvroeg ben ik nu alleen maar een bloeilamp nodig omdat het een autoflower plant is en zoja welke? en mijn 2e vraag: Omdat het dus een plant is die alleen bloeit hoef ik dan alleen maar als voeding bijvoorbeeld Alga Bloei van Plagron te gebruiken of ben ik ook nog andere soorten voeding nodig? Hopelijk kunnen jullie me helpen.

    Groet

    #2
    Re: Beginner

    heey,
    heb zelf nog niet veel verstand ervan maar weet wel dat een autoflower ook een groeiperiode heeft.. geen lange maar toch een van rond de 15-20 dagen daacht ik... ik denk persoonlijk niet dat je hier echt voeding voor nodig hebt als je hem goed vezorgd maar wel bloeivoeding..
    p.s niet meteen met de bloeivoeding beginnen want ook dit is niet goed voor je plantje ik zou hier wat later mee beginnen als die toch al een stuk gegroeid is. verder weet ik er ook nog niet veel van!! ga dit weekend beginnen met mijn eigen eerste autoflower kweekje
    peace

    Comment


      #3
      Re: Beginner

      Wat bedoel je met een bloeilamp? Een lamp als hps kun je voor groei en bloei gebruiken. Ook al zweren sommigen bij Halide lampen voor groei.

      Comment


        #4
        Re: Beginner

        Vandaag Greenhouse Big Bang autoflower zaden gekocht met een Plug and Grow spaarlamp van 125 watt en Plagron Alga Groei ik denk dat ik het hier eerst mee ga proberen als iemand nog aanvullingen heeft of tips wat ik nog meer nodig ben voor men eerste kweekje hoor ik het graag

        Groeten

        Comment


          #5
          Re: Beginner

          Autoflowers hebben vaak geen voeding nodig, in de grond zit meestal genoeg voeding voor de hele cyclus van een autoflower.
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #6
            Re: Beginner

            suc6 man

            Comment


              #7
              Re: Beginner

              het aantal lichturen moeten 18/6 zijn voor de hele periode van zaad tot oogst. Sommige kun je zelfs op 24 uur licht zetten en deze zullen nog steeds de volledige cyclus afwerken. Hoe hoger de wattage van je lampen hoe hoger de opbrengst.
              de voeding hangt af van soort tot soort. De ene heeft er geen nodig en de andere wel maar voor de groei zou ik geen geven aangezien de plant maar enkele weken in de groeifase zit en er bevindt zich al voeding in de grond voor ongeveer 2 weken.
              veel succes_
              grtz zuiko

              Comment


                #8
                Re: Beginner

                Ik geef autoflowers in de gehele cyclus maar beperkt voeding, het hangt af van de grootte van de pot waar ze in staan. Zoals al eerder opgemerkt zit er meestal genoeg voeding in nieuwe aarde, alleen fosfor kan je wat aanvullen (mbv pk13-14 bv) maar doe dit niet vanaf start maar ongeveer halverwege ofzo, en hou je aan de normale dosering van dat spul!
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment

                Bezig...
                X