Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waar pc fan monteren?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    waar pc fan monteren?

    Korting op 420shop
    Hallo mede kwekers,

    Ik ben bezig met het maken van een Micro kweekruimte van 40x50x80.
    Ik heb bij mijn computer winkel in de buurt 4 pc fannetjes gekregen 2 kleine en 2 grote.
    Nu is mijn vraag op welke plaatste klan ik die het beste monteren ik had gedacht om het zo te doen is dat het beste?

    1 klein en 1 grote fan voor de afzuiging boven aan de achternkant grote links boven in de hoek en kleine rechts boven.
    1 kleine en 1 grote fan onder aan de kast aan de achterkant voor verse lucht de kleine links onder en de grote rechts onder.

    Is dit de goedde opstelling?
    Of hebben jullie nog suggesties?

    Attached Files
    Last edited by Frix; 23 September 2011, 08:45. Reden: 3 Thumbnails

    #2
    Re: waar pc fan monteren?

    Je blaast actief altijd minder in dan je afzuigt om zo een onderdruk ik je kastje te behouden en te zorgen dat alle lucht door je filter gaat en niet elders lekt. Ik zou dus die twee grote bovenaan maken als afzuiging en die twee kleine in de tegenover liggende want onderaan in je kast maken. Denk ook aan een lichtval zodat er geen licht via je fans tijdens et donker in je kast komt. Een soort doolhofje. Lucht kan de bocht om , licht niet.

    Comment


      #3
      Re: waar pc fan monteren?

      Oke bedankt voor de tip Monty.
      Nu nog een vraagje: de fans aan de binnekant of buitenkant van de kast monteren of maakt dat niet zoveel uit?

      Comment


        #4
        Re: waar pc fan monteren?

        He het trekt hier!

        "draai je om dan blaast het" ghehehehe.

        Dat maakt natuurlijk niet veel uit he buiten je kast houd je iets meer ruimte in je kast over.

        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...efoon-adapter?

        Comment


          #5
          Re: waar pc fan monteren?

          dankje voor de snelle reactie topic kan gesloten worden

          Comment


            #6
            Re: waar pc fan monteren?

            Ga je ook een kweekverslag bijhouden? Dit zou ik erg leuk vinden aangezien ik zeer snel met vergelijkbare maten (43x45x74) een kweekje ga beginnen.
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

            Comment


              #7
              Re: waar pc fan monteren?

              Ja dat ga ik ook doen ga dit weekend zaadjes bestellen en ga dan zo snel mogelijk beginnen...
              Wat voor lamp ga je in je kastje gebruiken?

              Comment


                #8
                Re: waar pc fan monteren?

                Tneon 2x36w om te beginnen en misschien bij 2de kweek nog eentje erbij. Ik moet alleen eerst nog even het koelgedeelte van me kast af zien te krijgen voor ik kan beginnen.
                Ook ben ik er nog niet helemaal uit welke soort ik wil kweken.
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

                Comment


                  #9
                  hoe voorkom je dat er licht via die pc fannetjes in je kast komt. ik ben ook zoiets aan het fabriceren maar als de lamp uit is kom er licht via die pc fannetjes naar binnen

                  Comment

                Bezig...
                X