Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste microkweekje starten en zit nog met hopen vragen!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste microkweekje starten en zit nog met hopen vragen!

    Korting op 420shop
    Irie,

    Omdat ik de smaak te pakken heb van het wiet-virus zou ik graag het hele jaar door iets kleins kweken (als hobby en ook om iets om handen te hebben). Nu kweek ik enkel Guerilla, maar dat gaat in de winter natuurlijk niet. Nu dacht ik kweek in pc kast, maar bleek dat het al moeilijk was om een pc behuizing te vinden die groot genoeg is. Nu keek ik eens rond, en vond ik hier een houten kast van 75 hoog, 34 breed en 45 diep. Zou ik hier iets in kunnen kweken? Het zou tamelijk low-budget moeten blijven, maar zou wel graag een 70 watt hps lamp gebruiken, en lucht gewoon old-skool pc-fannetjes gebruiken. Is dit mogelijk voor die 70 watt hps? En waar vind ik die dan, want zie ze echt amper op het internet. Omdat het hier nog steeds stiekem gebeurt moet het in het tuinhuis waar het in de winter natuurlijk enorm koud is, dus zou een lamp met warmteafgifte zeker mogen.
    Dus mensen met opmerkingen en tips, zeggen maar!

    Irie,
    Musketier!
    Stap voor stap geraken we er wel.

    #2
    Re: Eerste microkweekje starten en zit nog met hopen vragen!

    GO, GO, GO HIHIHIH

    gaat best wel lukken . mooije buiten weit
    nu binnen go

    Comment


      #3
      Re: Eerste microkweekje starten en zit nog met hopen vragen!

      minisoortje doen dan, op de manier zoals HJM dat doet > dus die heel erg kleine potjes. check z'n topic daarvoor, erg interessant !

      je zal ook wel moeten verwarmen dan als de lamp uitstaat...
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Eerste microkweekje starten en zit nog met hopen vragen!

        verwarmen wil ik met zon elektrisch kastje, en ga dus wrs 6 keer philips tornado nemen. Gaat nog wel paar weekjes duren voor ik alles heb, maar heb tijd . Zal direct HJM's topic zien_

        ---------- Post added at 18:49 ---------- Previous post was at 18:45 ----------

        Hehe, vind het topic niet, maar zal straks voortzoeken .
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment

        Bezig...
        X