Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PHILIPS SON 70W met interne starter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    PHILIPS SON 70W met interne starter

    Korting op 420shop
    Ik zal het maar eerlijk opbiechten, ik heb net zoveel verstand van electronica als een koe van navelpluisjes...

    Echter kwam ik in mijn zoektocht ingredienten voor de ultieme microgrow onderstaande lamp tegen.

    http://www.elektroschakelmateriaal.n...lamp-2934.html

    Nu staat daar bij: interne starter. Betekend dit dat je er geen vsa voor nodig hebt?

    Dat zou namelijk ruimte, warmte, stroom en geklooi schelen.

    Voor degenen die na het lezen van mijn vraag van de stoel rollen van het lachen wil ik graag nogmaals naar de openingszin van dit topic verwijzen

    En verder de vraag. Is de lamp op zich voldoende om een plantje te laten bloeien?

    #2
    Re: PHILIPS SON 70W met interne starter

    Bij deze lamp heb je inderdaad geen vsa nodig. Overigens ken ik dit type HPS-lamp niet. De kleurtemperatuur 1950 Kelvin lijkt me goed voor de bloei. Groeilampen zitten in de buurt van 6500 Kelvin. Als die ook verkrijgbaar zou zijn is het helemaal ideaal. Een topic hierover aanmaken zal veel (kleine) growers aanspreken.
    Ik heb de link aangeklikt: er staan inderdaad nogal wat HPS-lampen op met interne starter. De de HPI-lampen stonden geen verdere specificaties: als daar lampen bij zouden zitten van zo'n 6500 Kelvin, eveneens met interne starter dan zou dat mooi zijn.(voor micro-kwekers)
    Last edited by Xtreme; 7 October 2011, 15:55.

    Comment


      #3
      Re: PHILIPS SON 70W met interne starter

      Volgens mij is deze lamp bruikbaar. en heb je er verder geen vsa voor nodig.

      Comment


        #4
        Re: PHILIPS SON 70W met interne starter

        Cool! Dan ga ik eens verder op onderzoek uit!

        Comment


          #5
          Re: PHILIPS SON 70W met interne starter

          is dit iets voor de groei?

          een snelle zoekactie op de site bracht deze naar voren

          http://www.elektroschakelmateriaal.n...or/cdm_tt.html

          vind trouwens de verschillende wattages van de lampen op deze site zeer interessant.....

          cheerz
          __________________________________________________ ______________

          When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


          sigpic

          Comment

          Bezig...
          X