Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag aansluiten HPS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag aansluiten HPS

    Korting op 420shop
    Hallo!

    Ik ben door veel te lezen op dit forum erg enthousiast geworden over het zelf kweken van mijn eigen rokertje.

    Vandaar dat ik een mooi kastje heb gebouwd, hij is eigenlijk zo goed als klaar alleen voor de zekerheid wil ik nog even iets checken.

    Bij het aansluiten van het snoer van de vsa naar mijn hps250 vroeg ik mij af welke van de draden op de lamp nou waar moet.

    Ik weet dat de fase op de achterkant van de lamp moet en de nul op de zijkant alleen kan je aan de draden op de lamp niet zien welke wat is en ook niet waar die naar toe gaat.

    Mijn vraag is dus; hoe kom ik hier achter zonder de hele fitting open te maken of maakt het volgens jullie niet uit?

    Alvast bedankt!

    #2
    Re: Vraag aansluiten HPS

    600WATT aansluitschema.JPG

    Aansluitschema van de 600W.
    Je hebt 4 schroeven op de kroonsteen. Deze zijn voor de blauwe en bruine draad. Op het VSA zit nog een schroef aan de behuizing. Deze is voor de aarde. Op je lampen kap zit ook een kroonsteen met twee draden. Deze zijn voor de blauwe en bruine draad. Welke waar komt is niet belangrijk aangezien het wisselpanning is. De aarde gaat weer op de schroef in het midden van de kroonsteen (dus niet op de kroonsteen)

    Bij een 400W heb je 5 schroeven op de kroonsteen. De middelste is voor de aarde. De rest is geijk.
    Gr Q

    Comment


      #3
      Re: Vraag aansluiten HPS

      Ik denk dat daarmee wel alles gezegd is quattro!
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #4
        Re: Vraag aansluiten HPS

        AHA!

        Bij deze is mij vraag beantwoord.

        Ik heb niet heel veel verstand van elektra en wist dus niet of de wisselspanning zou blijven met de vsa.

        Bedankt Quattro!!

        Comment


          #5
          Re: Vraag aansluiten HPS

          nou vat ik ook hoe je hem op een bord met meerdere vsa's doorverbind

          Comment

          Bezig...
          X