Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke potgrond..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    welke potgrond..

    Korting op 420shop
    nouja de titel zegt het eigenlijk al welke potgrond moet ik eigenlijk gaan gebruiken? en waarom? er zijn zoveel verschillende soorten potgrond maar welk soort vind mijn plantje straks het lekkerst

    #2
    "Van de growshop kan ik je de plagron batmix aanraden. Uit de reguliere tuinwinkel moet je ff kijken naar potgrond voor bloeiende planten, staat altijd mooi vermeld op de verpakking."

    Heb ik ergens van Bobo gevonden. Neemt ie me vast niet kwalijk. Overigens zit er een beregoeie zoekmachine op dit forum. Ga naar search, eventueel advanced search en er blijkt een wereld open te gaan.

    Grtz Kim
    "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

    Medigebruiker

    Comment


      #3
      klopt

      wat ik eventjes uit mijn hoofd weet is een goeie npk mix 7,7,6
      die zijn meestal bij potgrond en dan heb je genoeg voeding voor 4 tot 6 weken

      Comment


        #4
        hey

        heeft iemand van jullie ervaring met terreau potgrond? als dat voldoet is dat mooi meegenomen aangezien dat toch al achter de garage ligt. hopelijk is morgen mn lowryder #2 zaadje ontkiemd :cool:

        Comment


          #5
          Terreau potgrond?

          Kijk even welke NPK waarde het heeft, dan kan iemand vast wel bepalen of deze geschikt is

          Edit: (overigens betekend Terreau gewoon potgrond in het frans.. is dat dus het merk of gewoon als naam?)
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              dat is wel goed dan

              Comment


                #8
                ik gebruik momenteel canna terra en mijn plantjes doen het vrij goed
                het is een voedingsrijke potgrond dus moet ik niet teveel voeding bij
                geven in het begin

                My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

                Comment

                Bezig...
                X