Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vragen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vragen

    Korting op 420shop
    ik ben dus echt een noob met kweken nog nooit gedaan maar ik wil het toch is proberen. daarom een paar vragen

    kun je als je binnen in een klein kastje kweekt gewoon pure kraanwater gebruiken, ik heb gehoord dat de ph dan te hoog is.

    als je een in en afvoe maakt in je kastje, wat is dan het beste? afvoer boven en invoer onder?

    Heb je met een micro kweekje in een kastje ook echt voeding nodig of is het geen noodzaak maar wel erg makkelijk?

    Welke soort word niet te groot, is makelijk te kweken voor beginner, en levert toch goeie wiet om te roken en stoned te worden

    thnks alvast
    Last edited by Growup; 12 November 2008, 21:13.

    #2
    De meeste gebruiken gewoon kraantjes water (ik ook) wat meestal niet tot problemen leid. Maar als je het echt zeker wilt weten zal je het moeten meten.(PH meter of van die strips als het daarmee gaat)

    Afvoer(Zuigen) boven - Dan zuig je de warme lucht vanonder de lampen weg.

    Aanvoer(Blaas) Zet je vanonder.

    Ook altijd Haaks werken, Als je de Afvoer links vanboven zet moet de aanvoer rechts vanonder. (Of omgedraait)

    Of je nu Micro kweekt of gewoon onder een HPS voeding moeten je planten altijd hebben.

    peace

    Comment


      #3
      thnks als ik na een gewoon tuincentrum ga voor voeding moet ik dan nog ergens op letten? die voeding moet je toch mengen met water? hoelang kan ik dat water met voeding in bijv een emmer laten staan? of blijft dat altijd goed?

      Comment

      Bezig...
      X