Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik heb bij 1 bvan mijn plantjes gewoon een lelijke freak ertussen , al de rest lijkt normaal maar deze is echt iets mis mee maar weet niet wat en zou graag toch eens andere meningen erover horen.
(nee serieus, lijkt alsof deze een cellulaire afwijking heeft. de opbouw van zijn cellen
is door omstandiheden of door genetisch afwijken in onstabiliteit geraakt. waarschijnlijk
zijn de celwanden of te zacht of te lang. hierdoor ontstaat een rek of verslapping. dit
komt van nature ook voor bij sla soorten, maar die behoren dat te hebben. ik zou deze afschrijven
omdat ze naar mijn mening weinig overlevingskans bezit. mede omdat ze geen goede stam aan kan maken).
je mag het laten staan als je ruimte en tijd ervoor hebt en kijken wat eruit komt, ik vind dat zelf altijd razend interessant maar reken er niet op voor je opbrengst. al wat het dan nog zou geven is meegenomen -)
Comment