Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

grolux tl lamp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    grolux tl lamp

    Korting op 420shop
    in de aquariumwinkel kwam ik tl lampen tegen van sylvania. grolux heten ze. op de verpakking staat dat deze speciaal voor de groei van planten. omdat ze de fotosynthese bevorderd. ik kon echter geen kleurcode vinden op de verpakking en op het internet vind ik ook niet direct goede info. wel wist iemand me te vertellen dat deze lampen zowel het rode als het blauwe licht uitstralen. kent iemand deze lampen???

    peace

    #2
    Helaas geen ervaring mee, ken ze ook niet.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Volgens mij heb ik ergens gelezen dat Smokey ook lampen van Sylvania heeft gebruikt, misschien kan je hem een berichtje sturen...
      Ik heb zelf 4-kante armaturen waar waar 4 tl buizen in passen.
      Ik doe er 2 keer een 33 in en zodra het tijd is om te bloeien draai ik er nog 2 keer een 827 bij die zitten dan aan de buitenkant.
      Om stroom te sparen kan je ook de 33's eruit halen maar zoals dit heeft het altijd gewerkt... misschien een keer testen aangezien het toch wat stroom scheelt.

      Comment


        #4
        repost

        heb ik ook al vermeld ergens heb zelf ook een aquarium en toen ik mijn lampen naar highlite blue (mega te uber leip blauw) veranderde zag ik idd ook al dat de highlite day en de highlite nature en de highlite coulour speciaal waren voor plantengroei, en aangezien er ook veel aquarianen zijn die de hele bak vol met planten zetten en niet echt voor de vissen gaan, en die planten het goed doen heb ik dat al ff onderzocht,

        achterop die doosjes van juwel staan lichtgrafieken en vooral de higlite coulour en de highlite nature zijn in het rode en blauwe lichtspectrum zeer aanwezig,

        bij de aquariumwinkel bevestigde ze dat je onder dat licht ook heel goed kon kweken

        groet

        Comment

        Bezig...
        X