Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe de ideale luchtvochtigheid bereiken? (micro)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoe de ideale luchtvochtigheid bereiken? (micro)

    Korting op 420shop
    ik ben momenteel bezig aan mn eerste microkweekje. alles gaat vrij goed. enkel blijft mn luchtvochtigheid (lv) te laag. ik krijg ze niet boven 55% soms is ze zelf 30%. ik heb vaak gelezen dat een potje met water en een handdoek erin helpt. of besproeien als de lampen uit zijn. ikzelf heb een hokje van 100x100x40. op de bodem heb ik een vijvertje met een bodem water van ongeveer 10cm met handdoeken erin en nog steeds blijft mn lv te laag. mijn temperatuur schommelt tussen 22 en 28 dus is niet te koud.

    wie weet wat te doen???

    peace

    #2
    je moet van die membraan vernevelaar erin zetten... Die zijn klein zat en je hebt er geen 5literbak-luchtbevochtiger voor nodig

    Conrad verkoopt ze
    www.conrad.nl (nederland) Daar in het linker menu in het assortiment zoeken naar "vernevelaar" (zonder aanhalingstekens )

    Greetz,
    Micks

    Comment


      #3
      thanks
      ah da lijkt wel goed. kan dit geen kwaad voor de plantjes? ik heb ook vernevelaars en mistmakers gevonden. werken deze ook?

      peace

      Comment


        #4
        probeer anders natte handdoeken tussen te potten in de leggen, alle beetjes helpen.

        Comment


          #5
          Kijk uit met pc fans als je een vernevelaar hebt.
          Wij hadden een vernevelaar die kortsluiting heeft veroorzaakt omdat hij zoveel "mist" veroorzaakte.

          Comment


            #6
            die vernevelaars van conrad, gebruiken o.a. ultrasoon geluid om het water te vernevelen (voor zover ik weet)

            heb echter geen id of dit invloed heeft op de plantjes

            Comment


              #7
              Een hok van 40 cm hoog. Alleen voorgroei? Of is bloei ook mogelijk?

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Miss Mist View Post
                Een hok van 40 cm hoog. Alleen voorgroei? Of is bloei ook mogelijk?

                bloei is ook mogelijk maar dan zou ik hem sebiet in bloei zetten

                mee een lowryder is dat zekers haalbaar
                Last edited by bobo; 11 December 2008, 15:01.
                Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                sigpic

                Comment


                  #9
                  Zouden jullie antwoord kunnen geven op mijn vragen in deze topic? http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ast-t2792.html

                  Alvast bedankt!

                  Comment


                    #10
                    Heb even naar je tread gekeken Miss mist.

                    Grtz

                    Comment

                    Bezig...
                    X