Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TL lampen ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    TL lampen ?

    Korting op 420shop
    Hallo ,

    Ik begin net aan me eerste binnenkweek.
    & Ik heb een kleine kast die verdeeld is in 2 ruimtes van beide 90 cm lang en 80 cm hoog. In beide gedeeltes heb ik 3 stekkies staan dus in totaal 6 , boven elke 3 stekkies hangt 1 TL buis van 18 watt en 59 cm lang koudwit licht. ook heb ik folie aan alle kanten geplakt zodat het licht weerkaatst. Nu is mijn vraag of het wel zin heeft om maar 1 lamp boven 3 stekkie te hangen van maar 18 watt ? & hoeveel lampen anders beter is om een fatsoenlijke oogst te krijgen.

    Gr
    Last edited by brownsuga; 19 November 2008, 21:18.

    #2
    Last edited by klaasjan87; 19 November 2008, 21:36.

    Comment


      #3
      Heel erg bedankt voor u reactie !
      Nog 1 vraagje , Hoeveel gram kan er gemiddeld van 1 plantje worden afgehaald incl. plantenvoeding (boosters , suikers etc) ?

      Comment


        #4
        dat verschilt per soort, hoelang je ze laat doorgroeien en uiteraard aan het aantal lumen. van een lowryder #2 soort haal je bijvoorbeeld 10-25 gram af, maar je hebt ook wel soorten waar je 200 van af haalt.

        ik raad je aan om eens op het forum rond te kijken en van de 'search' functie gebruik te maken. alles wat er te weten valt over kweken kun je hier vinden. zo niet, dan kun je altijd vragen .

        Comment


          #5
          Van 1 Tl haal je waarschijnlijk slechts enkele grammetjes.
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment

          Bezig...
          X