Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vragen

    Korting op 420shop
    1;is het verstandig om mijn autoflower te toppen?

    2; Wie heeft een goede uitleg hoe je moet scroggen (uitgebreide uitleg met stappen).

    Ik had nog wat vragen maar die ben ik vergeten, die post ik zo wel.

    fotos komen ook zo, om je een idee te geven.

    #2
    Re: Vragen

    1. Nee.
    2. Zie alle scrogtopics.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Vragen

      hoi ik heb nu ook 3 autoflowers staan in een scrogje, het is niet egt idiaal maar het kan.
      als je er maar optijd bij bent met toppen je moet zorgen dat je snel topt.
      ik heb ze getopt op de 3e internode de plantjes waren toen maar 4 cm groot.
      maar als je een autoflower wilt toppen zul je er vlug bij moeten zijn, teminste dat is mijn ervaring.
      en het netje niet te hoog anders heb je tijdgebrek met het scroggen, voor hij in de bloei springt.

      Comment


        #4
        Re: Vragen

        Oorspronkelijk geplaatst door markiej View Post
        hoi ik heb nu ook 3 autoflowers staan in een scrogje, het is niet egt idiaal maar het kan.
        als je er maar optijd bij bent met toppen je moet zorgen dat je snel topt.
        ik heb ze getopt op de 3e internode de plantjes waren toen maar 4 cm groot.
        maar als je een autoflower wilt toppen zul je er vlug bij moeten zijn, teminste dat is mijn ervaring.
        en het netje niet te hoog anders heb je tijdgebrek met het scroggen, voor hij in de bloei springt.
        Wat geef je hem nou verkeerde informatie -.- kijk alles kan.
        Je kan hem ook door 2 knippen en dan weer vast tape dan groeit ze ook nog.

        Nu even serieus, autoflowers blijven over het algemeen klein wat gebeurt er nou als jij der topt dan zal ze direct in bloei schieten.
        Ze groeien nog verder in de bloei dus ik denk dat als je topt bij 4cm dat je een plantje overhoud tussen de 15 en 30cm dit zou zonde zijn want zonder toppen word ze misschien tussen de 50 en 70cm.
        Is maar net wat je zelf wilt.

        Comment


          #5
          Re: Vragen

          Oorspronkelijk geplaatst door Heribei View Post
          Wat geef je hem nou verkeerde informatie -.- kijk alles kan.
          Je kan hem ook door 2 knippen en dan weer vast tape dan groeit ze ook nog.

          Nu even serieus, autoflowers blijven over het algemeen klein wat gebeurt er nou als jij der topt dan zal ze direct in bloei schieten.
          Ze groeien nog verder in de bloei dus ik denk dat als je topt bij 4cm dat je een plantje overhoud tussen de 15 en 30cm dit zou zonde zijn want zonder toppen word ze misschien tussen de 50 en 70cm.
          Is maar net wat je zelf wilt.

          volgens mij was de vraag : 1;is het verstandig om mijn autoflower te toppen?
          waarop ik reageer met : het is niet egt idiaal maar het kan. enzv
          en als je van plan bent om te scroggen, is het ook niet echt de bedoeling dat je plant zo hoog mogelijk word
          maar dat de toppen op de zelfde hoogte onder de lamp hangen.
          ipv dat je de plant gewoon laat groeien en dus alleen de bovenste toppen max licht krijgen.
          want zoals men weet : licht = gewicht
          dat jij dit verkeerde informatie vind is jou mening.

          Comment


            #6
            Re: Vragen

            Oorspronkelijk geplaatst door VVlol View Post
            Ik had nog wat vragen maar die ben ik vergeten
            jeetje man, wat een toeval heej... ik ben namelijk de antwoorden kwijt
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: Vragen

              Ik ben nu van plan om de volgende keer 2 zaadjes (geen autoflower) te kopen en die onder 4x 18w tl-buizen te doen.

              2x coolwhite en 2x warmwhite, en voor de bloei 4x warmwhite (of onder 70w hps)
              maar ik kan nergens armaturen vinden voor 18w lampen of ze zijn richting de 20 euro....

              Iemand idee waar ik die kan halen? ikea, gamma ofzo?

              Greeetz

              Comment


                #8
                Re: Vragen

                budgetline gamma, kost iets van een tientje.

                Maar die dubbele TL armaturen liggen ook vaak in containers klaar voor de gewiekste kweker met een budgetprobleem. Op marktplaats om je ze ook wel tegen, onder de kop "gratis af te halen"
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: Vragen

                  sorry maar ik kan nergens gratis tl-armatuur vinden :l

                  Comment

                  Bezig...
                  X