Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dringende vraag!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    dringende vraag!!

    Korting op 420shop
    hallo medekwekers
    heb een vraag over het aansluiten van de vsa!!
    is het ook mogelojk om mijn fan controlller daar rechtstrreks op aan te sluiten?
    of moet ik alleen de hps lamp er op aan sluiten?

    is voor mij allemaal nieuw heb zelf tijdje gekweekt onder de duo fluor 2x80watt

    hoor het graag

    #2
    Re: dringende vraag!!

    vsa is voor je lamp en fan controller is voor je afzuiging. snap niet goed hoe (of waarom) je die samen wilt aansluiten.

    mvg,
    potty

    Comment


      #3
      Re: dringende vraag!!

      op de vsa sluit je alleen de lamp aan. je fan control kan op je tijdschakelaar van je lamp of gewoon in het stopcontact als hij 24/7 aan staat

      Comment


        #4
        Re: dringende vraag!!

        ok is goed duidelijk!
        heb een geaarde stekkerdoos liggen daar sluit ik m dan wel op aan met ee tijdschakelaar tussen bedankt voor de snelle reactie

        Comment


          #5
          Re: dringende vraag!!

          heb je ook een relais??

          je hebt van davin tijdschakellaar+relais(voor je HPS) met 2 stopcontacten voor 6 tientjes(veiligheid gaat voor)
          als je een beetje handig ben met electra kan je ook een gewoon relais pakken

          Comment


            #6
            Re: dringende vraag!!

            er zit al een relais op mn vsa heb ELT 250watt VSA\Travo + kap + philips Son-t-plus

            gekocht bij de shop moest alles al bij zitten! denk je dak een goeie koop heb gedaan voor 65 euri?

            Comment


              #7
              Re: dringende vraag!!

              ok dan heb je ckr een goeie deal gehad

              Comment


                #8
                Re: dringende vraag!!

                ja dat dacht ik ook alleen nu nog ff uivogelen hoe ik het allemaal aan moet gaan sluiten.
                heb er trouwens een tentje bijgekocht van 60x60x140 en die laat ik alleen maar 12 12 draaien hen ook een klein voor groei hokje met 2x80 watt duo fluor daar laat ik ze ong 2 weken in staan en dan doe ik ze in de tent en dan 2 weekjs voor de oogst laat ik er weer een paar voor groeien ken ik sneller oogsten

                Comment


                  #9
                  Re: dringende vraag!!

                  Wie heeft jou dat wijsgemaakt???
                  Oorspronkelijk geplaatst door rolling stone View Post
                  er zit al een relais op mn vsa heb ELT 250watt VSA\Travo + kap + philips Son-t-plus

                  gekocht bij de shop moest alles al bij zitten! denk je dak een goeie koop heb gedaan voor 65 euri?

                  Comment


                    #10
                    Re: dringende vraag!!

                    Degene die er zoveel verstand van leek te hebben achter de balie van de growshop .. denk ik

                    441459193163840130.png
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    Bezig...
                    X