Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stadswater ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stadswater ?

    Korting op 420shop
    ik las net in een topic dat het stads kraanwater een te hoge zuurtegraad is, en ik wil het beste voor mijn plantjes, dus wat zou je je plantjes geven bar le duc, spa blauw, rood, groen ? misschien gedistileerd water.
    veel mensen hier kweken zonder ec of ph meters en als je zuurtegraad te hoog is kan je dit niet waarnemen tot het misgaat of al gedaan is, dus wat is het beste om je zuurtegraad door de hele kweek stabiel te houden.

    #2
    Ipv water te kopen aan 1euro per fles koop je best een pH setje om te meten: 5euro
    en dan test je je water. Mocht je pH te hoog zijn (wat in geval van stadswater richting pH8 zal zijn) dan koop je een busje pH Min wat ook een 5tal euro kost en waarmee je zeker een hele kweek door kan. Dus je hebt op je water die je zou kopen in flessen wel wat bespaard na een kweek hoor... Stadswater kost nu ook niet evenveel als een fles spa per liter dacht ik

    Greetzzz

    Jona

    Comment


      #3
      waar kan ik zon ph setje kopen en ph min,en is er ook een goedkopere optie het water koken of zo
      Last edited by RoadManiac; 30 November 2008, 22:06.

      Comment


        #4
        Helaas niet, je kan ook regenwater opvangen, wel uit een schone goot ofzo i.v.m. met algen en bacterien.
        Bespaar jezelf de moeite en koop een ph min, dan koop je maar een grammetje wiet minder...

        /edit: Kijk voor verkoop eens op http://www.growshopalien.com

        Comment


          #5
          Ik zou oppassen met regen, je hoorde vast al wel eens van 'zure regen', daar moet ik geen tekeningetje bij maken. En zoals ik zei: pH setje en pH min kopen in een tuincentrum, aquariumzaak, dierenwinkel, etc...

          Greetzzz

          Jona

          Comment


            #6
            IK gebruik 80% regenwater en 20% bronwater uit de put en 2 uur zuurstof dat ik eropsteek.
            Met een stabiele ph van 6.3 .
            grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Wat is zuurtegraad van regenwater dan eigenlijk?

              Comment


                #8
                Last edited by westport; 1 December 2008, 11:51.
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment

                Bezig...
                X