Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plantje in slaapkamer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

plantje in slaapkamer

Korting op 420shop
    hey,
    ik ben een belg en ik zou het graag legaal houden, dus 1 plantje.
    Ik rook ook maar heel af en toe (nieuwjaar is zo n momentje bij uitstek :p)
    maar nu vraag ik me af: kan ik zo'n plantje gewoon in mijn kamer houden?
    en een vraagje van mijn ouders: hoe houd ik die stank ook in mijn kamer als het gaat bloeien :p zijn er tante-kaat middeltjes om de geur te neutraliseren zonder dat ik een installatie moet bouwen om mijn kamer te ontgeuren?
    hoop dat jullie me kunnen helpen
    mvg,

r3inhout

lol .

als ge het legaal wilt houden dan moogt ge geen plantje hebben . alleen 1tje laten groeien en wnnr het begint te bloeien moet ge het wegdoen in belgiŽ.
    (ik woon ook in belgie en ik heb er nu 8 staan)

ofwel neemt ge een plantje dat in de kamer kan groeien (outdoor seeds). maar dat gaat ge sowieso ruiken ge kunt moeilijk een zakje boven de plant trekken mee een koolstoffilter aan he. ofwel plant ge ook een buiten plantje in uwen tuin maar moet ge wachten tot wnnr het gedaan is met vriezen(rond april-mei)

Ik zou een kastje bouwen neem een klein bureau kastje installeer dan lampen in (lampen info bij lampen topic). en twee computer fan's eentje voor de lucht erin te blazen en eentje voor de lucht eruit te blazen . met een koolstoffilter een koolstofilter kunt ge zelf maken.

Greetz
    Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
    Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

sigpic

Comment

hier vind je alle nodige info om een mooi plantje groot te brengen, zonder al teveel kosten te moeten maken.
      Lees wat rond op het forum, iemand met veel interesse zal snel een hoopje wijzer worden

Greetz,
      zion

Comment

Owkej dan doe ik het met een kastje lijkt me wel haalbaar onze tuin is miss 20m≤ groot dus dat gaat een probleem zijn met de buren. Bedankt voor de snelle reactie
        grtz

Comment

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X