Tijd om te oogsten of nog even laten staan??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • theripper
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Mar 2013
    • 3

    #1

    Tijd om te oogsten of nog even laten staan??

    Korting op 420shop
    P5140014.jpgP5140013.jpgP5140011.jpgBeste medeforummers, heb 4 royal dwarfs staan en staan volop in bloei nu bij 1 van de 4 beginnen de haartjes al aardig bruin te worden! is deze sneller klaar dan de rest of moet deze ook nog 2 weken staan? IMG-20130514-00143.jpgIMG-20130513-00135.jpg
    Last edited by theripper; 14 May 2013, 15:50.
  • rossifan46
    Plantje
    Nieuw Lid
    • May 2013
    • 13

    #2
    Re: Tijd om te oogsten of nog even laten staan??

    hello,je kunt het best zien aan de trichomes of ze klaar is of niet...
    ikzelf gebruik het eerder om ze niet te ver laten gaan
    het kan idd zijn dat je 1 doorzetter hebt en ze wat vroeger klaar is,klonen die handel

    Comment

    • theripper
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Mar 2013
      • 3

      #3
      Re: Tijd om te oogsten of nog even laten staan??

      helaas ben ik op het moment niet in het bezit van een zaktelescoop of een vergrootglas! hebben die trichomes geen verband met die witte haren die bruin verkleuren? zou het zonde vinden als deze dus te lang zou staan!

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Tijd om te oogsten of nog even laten staan??

        Nee. Die haren zeggen ongeveer...eeeh...niets.
        Een week te vroeg oogsten is kwalijker dan een week te laat.

        Lekkere populaire nick heb je gekozen kerel.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • rossifan46
          Plantje
          Nieuw Lid
          • May 2013
          • 13

          #5
          Re: Tijd om te oogsten of nog even laten staan??

          zou mij 1tje aanschaffen,dan weet je het pas echt...
          kost niks en moet je niet beginnen gokken

          Comment

          • theripper
            Zaadje
            Nieuw Lid
            • Mar 2013
            • 3

            #6
            Re: Tijd om te oogsten of nog even laten staan??

            oke dank je wel! zal er eentje aanschaffen! oorspronkelijk moeten ze namelijk nog 2 weken dus ik denk dat ze nog even moeten! als ik het goed begrijp dan zijn die witte stippen op het blad de trichomes? kan met mijn camera namelijk inzoomen en dan de foto nog eens inzoomen maar volgens mij zijn ze nog wit doorzichtig! in ieder geval bedankt voor de reactie!!!!!

            Comment

            Bezig...