Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tneon 2x55 watt vraag!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tneon 2x55 watt vraag!!

    Korting op 420shop
    Beste forum members,

    Ik heb een Tneon 2x55 watt groei set besteld, en tot mijn verbazing kreeg ik hier in plaats van 2x55 watt lampen 2x75 watt lampen bijgeleverd.

    het armatuur geeft aan 2x55 watt.. nu is mijn vraag kan ik gewoon de 75watt lampen gebruiken of moet ik echt de 55 watt lampen hebben.

    alvast bedankt,

    Leftie

    #2
    Re: Tneon 2x55 watt vraag!!

    lijkt mij niet goed
    ff bellen met het bedrijf waar je ze gekocht heb
    hun hebben denk ik een fout gemaakt

    Comment


      #3
      Re: Tneon 2x55 watt vraag!!

      Yep, ruilen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Tneon 2x55 watt vraag!!

        Bedankt voor de reacties,
        heb contact gehad en het was geen probleem volgens hun, schijnbaar levert hun groothandel tegenwoordig 75watt lampen bij de set.

        het armatuur levert maar 2x55 watt dus de lampen zijn wat minder fel dan normaal.

        plantjes (3x RQS autoflower mix fem.) staan er onder en ze vinden het licht erg fijn!! dus ik ben een blij man.
        ik hoop dat het weer snel beter wordt ,want dan gaan ze weer naar buiten.
        Het zonlicht vinden ze namelijk nog veel fijner!!

        Comment


          #5
          Re: Tneon 2x55 watt vraag!!

          Toch vermoed dat je hem beter nog ruilt als het nog mogelijk is, heb hetzelfde aan de hand gehad ooit, en toen ik dat probeerde zag ik gewoon dat de lamp erg ondermaats presteerde.
          die 55watt armatuur kan die 75watt bulp nooit op een degelijk niveau laten branden.
          2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

          Comment


            #6
            Re: Tneon 2x55 watt vraag!!

            Yep, natuurlijk is het niet goed als je 75W lampen op een 55W vsa zet. Dan krijg je veel minder licht.

            Mgoed..eigenwijs eh..dat ben ik ook.
            Daar is ook niks mis mee, als je er maar van leert.

            Berichtje is ook van een paar weken terug, dus ik hoop maar dat ze inmiddels buiten staan.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...
            X