Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Microkweken in pc box

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Microkweken in pc box

    Korting op 420shop
    Ik wil nu een microkweek gaan starten in een pc box,
    Gewoon kleinschalig met 3 of 2 kleine autoflower zaadjes.
    Deze kast gaat op m'n kamer staan (student) en moet zo min mogelijk geur overlast hebben. (ik hoop dit te doen met de zelfgemaakte koolstoffilter)
    En is het ook beter als ik bijv. 2 gaten maak met ventilatoren zodat er meer lucht word gezogen.
    En welke lampen raden jullie mij dan aan. (dus zo praktisch, goedkoop en zuinig mogelijk)
    Voor tips ben je altijd welkom.
    En het is belangrijk dat het zo goedkoop mogelijk word (liefst onder de 100 euro)

    Mvg
    Dimitri

    #2
    Re: Microkweken in pc box

    En je hebt de andere kweekruimte en kweekverslagen op de micro afdeling allemaal doorgezien ?
    Want dan gaat er ergens iets fout.

    Als het weinig mag kosten zou je nog wel wat buiten kunnen zetten.
    Dat worden geen reuzen, maar in een pc met een spaarlampje wordt het gegarandeerd nog minder.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Microkweken in pc box

      ik zou spaarlampen van 100 W gebruiken en voor de afzuigslang een kattenbakfilter plaatsen, ben zelf ook met een micro kweek bezig werkt goed

      Comment


        #4
        Re: Microkweken in pc box

        Ik gebruikte zelf de tornado's van 23W. Dit lukt wel aardig. Ze geven ook niet teveel warmte af, wat ook wel handig kan zijn in zo'n kleine ruimte.
        Voor geur overlast moet je je de eerste weken nog geen zorgen maken maar eenmaal ze goed in bloei staan.... Die kattenbakfilter lijkt me dan idd een goede oplossing.

        Ik zou ook enkele verslagen doornemen om je planten klein te houden want zo'n pc-kastje heeft echt niet veel ruimte. 3 plantjes lijkt me wel veel (mijn mening).

        veel succes

        Comment

        Bezig...
        X