Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro kweekruimte- beginner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Micro kweekruimte- beginner

    Korting op 420shop
    Goede dag,

    Ik zit al een poosje te kijken hoe ik een micro growbox maak heb wat spulletjes gevonden om mee te beginnen (moet het nog wel halen hoor =P) maar voor dat ik dat doe wil ik wat informatie op doen door wat rondt te vragen

    dit wil ik gaan halen :
    http://www.eugrowshop.eu/nl/complete...ikt-voor-1-m2/

    mijn vragen: Hoe installeer ik dit in een micro growbox en hoe maak ik er 1, heb ik daar speciaal hout voor nodig of hoe werkt dit allemaal, plantjes wat ik graag zou willen kweken is O.G Kush, No mercy, en haze soorten

    ik wil max 2 a 3 plantjes kunnen kweken voor eigen gebruik omdat de coffeeshop me iets te duur wordt
    als ik wat vergeten ben te vermelden hoor ik het graag ^^

    Alvast bedankt!

    Keep on smoking
    Met vriendelijke groet,

    OwnedNL

    #2
    Re: Micro kweekruimte- beginner

    hey denk dat je beter af bent met een kant en klare tent.. tenminste al je een kant en klare oplossing zoekt. Bij die link die je aangeeft moet je sowieso al zelf iets van een kast gaan maken, daar komen veel kosten bij kijken. En die zogenaamde kant en klare set is bij lange na nog niet compleet, denk alleen al aan een ph/ec meter.

    en haze in de micro gaat em denk ik niet worden

    in ieder geval veel succes! greetzzz mafferd

    Comment


      #3
      Re: Micro kweekruimte- beginner

      Aye, voor twee of drie plantjes moet je toch al een hele kast gaan bouwen, of tent gaan kopen.
      Twee plantjes stinken net zo hard je huis uit in de bloei als 5 plantjes.

      Dat (in)complete pakketje van je link vind ik vrij prijzig en niet geschikt voor je plannen.
      Voor 400 eurootjes zijn er ook shops die complete pakketten bieden, inclusief tentje.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Micro kweekruimte- beginner

        Bedankt voor de snelle reacties, het liefst bouw ik een kast of koop ik een kant en klare kast dan ben ik gelijk klaar, maar hoezo stinkt het je huis uit ? die koolstoff filters filteren toch die stank of zie ik dat verkeerd ^^?

        maar om even trug te komen op de kast, hebben jullie misschien een paar links voor me naar een paar kant en klare kweek kasten?

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        En mijn plan eerst was ook een kweek kast zelf te gaan bouwen maar heb er nog niet zoveel verstand van hoe je er 1 maakt en de setup van de spullen erin zet =(
        Met vriendelijke groet,

        OwnedNL

        Comment


          #5
          De kweekruimte.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Micro kweekruimte- beginner

            Bedankt voor de link, heb je misschien ook voor me een link naar een completen kweek-kast rondt de 400 euro ? hoeft niet speciaal met verzending zou het eventueel nog op kunnen halen
            Met vriendelijke groet,

            OwnedNL

            Comment

            Bezig...
            X