Mededeling

Collapse
No announcement yet.

probleem

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

probleem

Korting op 420shop
    Ik heb dus vorige week mijn nieuwe sad zaden laten ontkiemen. Dinsdag zijn ze in de grond gegaan en donderdag lieten ze alle 7 hun kopjes al zien. Nu sindsdien zijn ze niet meer gegroeid. De plantjes doen maw niks. Niet strekken, eerste blaadjes blijven klein.
    De grond is dezelfde als de vorige keer. Luchtvochtigheid is ok, temperatuur is 25. Wat kan er hier mis lopen? Snap het helemaal niet. Enige verschil is dat ik ze nu voor 2 weken onder spaarlampen wou laten groeien tot men hok weer vrij was. Lichtsterkte is ook ok. Het zijn 20 watt spaarlampen met 1300 lumen elk. Denk niet dat ze het lang gaan trekken op deze manier

"De grond is dezelfde als de vorige keer"

Precies dezelfde? Dan hebben de vorige planten mss de grond verzuurd of zijn alle voedingsstoffen eruit.. Of bedoel je dat je deze grond uit dezelfde zak hebt gehaald zeg maar.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Neenee, dezelfde soort grond. Want ik had dus nu batmix gekocht maar daar staan ze nog niet in. Tis een mengeling van zaai en stekgrond en allmix van alien.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
      Bezig...
      X