Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat het best

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wat het best

    Korting op 420shop
    Ik vraag me nu af wat ik het best kan doen?
    10 SL van 23 watt
    of 1 hps lamp 250 watt
    is voor in een kastje 60x60x180

    #2
    mijn keuze zou een 250 watt zijn,das makkelijk te doen met 1.80 hoogte

    Comment


      #3
      alien moet ik dan meer middelen inzetten dan enkel een comp. fan die verse lucht aanvoert en een lucht vochtigheidmeter. Je moet maar eens kijken naar de kweekkast bij kweekverslagen en dan mijn eerste kweek van 2009

      Comment


        #4
        Waarschijnlijk wel,zeer zeker in de zomer wanneer et toch al snel te warm is ben je beter met wat meer afzuig capaciteit.Een mini maxi temp en lv meter is iets wat je altijd nodig hebt METEN IS WETEN,op et moment dat je eenmaal draait kun je verder kijken naar eventuele verdere aanpassingen maar nooit geen dingen op voorhand aanschaffen die je achteraf misschien niet nodig hebt,zonde van de poen zeg ik dan altijd maar.

        Comment


          #5
          HPS sowieso, meer dieptestraling als ik me niet vergis. Zo ook iets minder gepruts met lampen monteren. Maarja, ik ben dan ook zelf een Hpser, niets kan ertegen op vind ik

          Comment


            #6
            ga mijn eerste kweek SL doen en denk dat het dan hps word merci mensen voor de raad

            Comment


              #7
              nog een vraagje mag deze lamp regsreeks op een tijdklok aangesloten worden zoals de spaarlampen of moet er een relai tussen?

              Comment


                #8
                een klok van 16 amp is oke genoeg 16x230=3680 watt is voldoende voor 250 watt.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door alien View Post
                  een klok van 16 amp is oke genoeg 16x230=3680 watt is voldoende voor 250 watt.
                  mijn klok kan max 10 amp aan maar volgens de berekening zal dit wel voldoende zijn denk ik

                  Comment


                    #10
                    hoeveel gr kan ik van 2 plantjes afhalen dan.+-

                    Comment


                      #11
                      Het aantal Watt aan lampen dat je hebt delen door 2 en dat is je uitkomst voor beginnelingen. Alles wat je daarboven hebt mag je al spreken van een succes. Eenmaal je meer ervaren bent zal dat 'richting' 1gr/Watt gaan . Veel succes daarmee

                      Comment


                        #12
                        is dat per plant

                        Comment


                          #13
                          Nee. Das op je oppervlakte.

                          Comment


                            #14
                            Re: wat het best

                            verplaatst naar micro kweekvragen...

                            grtzzz

                            Comment

                            Bezig...
                            X