Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

te kleine plant!?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    te kleine plant!?

    Korting op 420shop
    hee gaste ik heb nu al mij plant in de bloei voor 23 dagen en hij is nog maar.............. 25 cm.....
    ja dit is mijn eerste kweek dus veel licht gebruik ik niet echt zon 25 watt spaarlampen bij elkaar.
    sorry dat ik er geen foto kan nemen ik ben mijn usb kabeltje kwijt...
    maar mijn vraag is dus gaat hij nog groeien vooral omdat ie nu al in de bloei is..

    Grtz Reub

    #2
    hij groeit in bloei ook nog verder. Wel de lampen dicht genoeg hangen

    Comment


      #3
      ok thx ja die planten hangen goed
      maar is het ook nog belangrijk of het indica of sativa is.
      en wat voor soort?
      want ik weet niet of het indica of sativa is want ik heb ze gekregen van een vriend(de planten zijn van zijn vader maar hij had iets van 4 grote planten waar na de oogst en echt ontelbaar zaadjes vanaf zijn gekomen)
      en laatst had die vriend verteld dat het een kruising is tussen white whidow en purple haze..
      dus als jullie hier iets mee kunnen...
      thx

      Grtz Reub
      Last edited by reub; 21 January 2009, 21:16.

      Comment


        #4
        Na 2 weken in de bloei zal de groei nog maar minimaal zijn. Het soortje speelt wel een rol, dat had je goed. Je moet eens naar je bladeren kijken of die breed en kort zijn of lang en smal. Indien het een mengeling is dan kan je vermoeden wel juist zijn. Die lange zijn sativagenetisch getint en de korte/brede zijn Indica getint. Deze laatste blijven kleiner dan de Sativa's doorgaans...

        Comment


          #5
          okt thx voor de info en dan denk ik meer dat ze Sativa getint zijn...

          Gtz Reub

          Comment

          Bezig...
          X