Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TL lampen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    TL lampen

    Korting op 420shop
    Kan iemand mij helpen? Graag had ik willen weten welk type TL lampen het beste zijn om zaadjes te ontkiemen.

    #2
    Voor het ontkiemen zelf heb je geen lampen nodig hoor. Gewoon in je aarde stoppen, in een glas water, in vochtige doeken etc... steken en dan komt dat wel goed .
    Mocht je toch met tl willen verdergaan uiteindelijk:
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...zen-t1796.html
    Voor de groei moet je koel wit hebben, voor de bloei warmere kleuren...

    Greetzzz

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
      Voor het ontkiemen zelf heb je geen lampen nodig hoor. Gewoon in je aarde stoppen, in een glas water, in vochtige doeken etc... steken en dan komt dat wel goed .
      Mocht je toch met tl willen verdergaan uiteindelijk:
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...zen-t1796.html
      Voor de groei moet je koel wit hebben, voor de bloei warmere kleuren...

      Greetzzz
      kleine correctie zorg als je ze in het aarde stopt zorg dat het een aangenaamd tempratuur is en als de lampen aan staan zorg dan dat ze wat hoger staan dan normaal

      Comment


        #4
        Voor het ontkiemen toch geen licht nodig? Die gaat toch niet door de aarde... Ik herinner mij Bobo nog ontkiemen in het donker tot wanneer het grootste deel hun kopjes toonden en dan zo zijn box in...
        EDIT: Navraag gedaan bij Bobo en hij laat ze 3dagen in het donker staan . Licht dus nog niet nodig (waarom? Bobo doet het zo dus: his way = the best way )
        Last edited by Jona; 28 January 2009, 23:48.

        Comment


          #5
          wortels houden niet van licht daarom is het beste is donkere warme ruimte

          Comment


            #6
            darkiess bedoelt dat als je je zaadjes direkt in de grond laat ontkiemen,dat je grond een aangename temperatuur moet hebben en als je je licht wat hoger hangt dan zal het plantje dus sneller boven zijn want zoals we al weten groeit een plant naar het licht toe...

            grtzzz

            Comment


              #7
              ja klopt
              ghet gaat niet zo zeer om de licht omdat de wortel licht haat maar het gaat om de warmte dat bedoel ik ermee te zeggen sorry voor het onbegrip van mn vorge post

              Comment


                #8
                Lol, niet mee inzitten
                Maar daarmee is alles duidelijk: Wortels en licht gaan niet samen, licht hange voor de warmte is de enige optie

                Comment

                Bezig...
                X