Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 Plantjes op kamer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2 Plantjes op kamer

    Korting op 420shop
    Hoi, ik heb paar vraagjes, ik ben al een tijdje aan het rond kijken hoe ik mijn eigen micro kweek moet maken maar heb nog een paar puntjes.
    Ik wil 2 plantjes op mn kamer hebben.

    1. Hoe groot moet de kast worden die ik ga bouwen? ( wil het liefst zo klein mogelijk houden )
    2. Welke zaadjes kan ik het best gebruiken?
    3. Hoe minimaliseer ik de geur ( stank kunne we het niet noemen )
    4. En is het erg om het kastje langs een verwarming te hebben staan, onder mijn raam?
    Last edited by TJ404; 3 February 2009, 16:13.

    #2
    50x50x1.60m zou ik dan nemen,en dan kan je scroggen ook! dan heb je niet zoveel hoogte nodig...
    voor beginnelingen raar ik pp aan,zeer gemakkelijke plant om te growen en hij laat een foutje toe!
    voor de geur kan je opzoek gaan naar een minifilter en daarvoor een fan hangen dat de lucht toch nog wordt gezuiverd als hij je ruimte uit gaat...
    en het is zeker niet erg dat je er een verwarming hebt naast staan,als het licht dan uit is kan je de temp netjes op 20 a 22graden zetten!

    veel succes met je hok en je kweekje...

    grtzzz

    Comment


      #3
      Is 50x50x1.60 niet een beetje groot voor 1 of het liefst 2 plantjes?
      Want als het klijner kan heb ik daar zeker geen probleem mee, want mn ouders zullen het niet zo heel leuk vinden als ik een joekel van een kast heb staan!

      En wat is scroggen eigenlijk ?
      En wat is PP, waar haal ik die?
      Last edited by TJ404; 4 February 2009, 17:16.

      Comment


        #4
        scrog = sea of green http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...een-t2821.html

        en PP is een een weed soortje - pure powerplant , die kan je wel is halen als stek bij een growshop , maar de meeste beginnen toch uit zaad en die kan je op www.growshopalien.com bestellen

        Comment


          #5
          okee dank je, ja dat lijkt me wel een goeie manier om het klein te houde,
          maar kan ik dat doen in een box van 40x40x120 ofzo ?
          en dan die scrog box iets kleiner maken?
          Last edited by TJ404; 5 February 2009, 19:49.

          Comment


            #6
            hmm het zou wel kunnen maar dan heb je wel minder ruimte om te kunnen scroggen
            dat is het naddeeel en het word heel bossig dan

            Comment


              #7
              Er zijn wat probleempjes, zoals ouders..
              Mag geen kast bouwen, en geen lampe enzo,
              maar een lowryder.. die heeft tog geen apparte lamp nodig, die kan ik tog ook gewoon op de vesterbank met een gewone lamp er boven doen toch ?
              ( ja dan levert het wel minder op ik weet het, maar al haal ik 3 gram er van af vind k t al leuk, doe het meer voor de fun als voor de wiet zelf)
              dan doe ik er 2 op de vensterbank, en de overige 8 zaadjes doe in denk ik dan ik t wild
              Gaat dat lukken ?
              Last edited by TJ404; 7 February 2009, 17:35.

              Comment


                #8
                Mag weg, heb al wat nieuws geprobeerd en gaat op kweek verslag zordra de zaadjes ontkiemd zijn!

                Comment


                  #9
                  u vraagt wij draaien /closed

                  Comment

                  Bezig...
                  X