Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Crimea Blue ScrOG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Crimea Blue ScrOG

    Korting op 420shop
    Beste Jointjedraaien,

    Ik ben 11apr begonnen met het ontkiemen van 2 Crimea Blues, en deze zijn gelukkig beiden uitgekomen. Nu ben ik ong. een maandje al aan het groeien, en ik vroeg mijn eigenlijk af wanneer ik het beste me screen er boven kan hangen, en wanneer switch ik naar 12/12? Of moet ik ze pas op 12/12 zetten als het scherm vol is?

    Ook is er wat verschil in beide planten, te ene is wat kleiner die heeft wat problemen gehad ik vermoed pH. Maar heb nu me meter ge-ijkt en zou weer normaal moeten doen. De ander heeft eigenlijk zelfde water uit zelfde kan gehad maar die leek nergens last van te hebben alleen wat paarse stengels.

    Ik zal wat foto's uploaden, ik hoor het graag.

    mvg.DSCN0301.jpgDSCN0297.jpgDSCN0296.jpgDSCN0304.jpgDSCN0305.jpgDSCN0307.jpg


    PS;

    Setup;

    60x60 tent
    Secret jardin Tneon 2x55W (sinds 1week voorheen 4TL 18W)
    Grond plagron lightmix
    voeding sinds deze week plagron bio
    Afzuiger pc-fan 12v regelbaar zonder filter.
    inlaat flappie met pc-fan 5v ervoor

    #2
    Re: Crimea Blue ScrOG

    Het lekkerste is om je net op 20/25 cm boven je pot te maken ivm werkruimte onder het net. Ik doe meestal een tijdelijk netje maken en begin al op 10 cm met buigen zodat de onderste vertakkingen sneller gelijk staan met de hoofdtop. Om de paar dagen dan netje iets hoger maken. Je kan je grotere plant nu toppen en dan netje eroverheen maken en beginnen met binden. Sowieso beter dat je nu tneon hebt. Dat verschil ga je zeker merken ten opzichte van je tl. Passen er ook 2 in op 60/60 cm . Mooie plantjes btw. Kort gedrongen en mooi groen. Ik volg. Have fun. Gr JB
    Keep em green

    Comment


      #3
      Re: Crimea Blue ScrOG

      Jonkie Bonkie, bedankt voor uw reactie.

      Ik heb geen netje maar een scherm, en ik denk dat ik dan gewoon de 20cm aan hou. Moet ik me lamp nu al op 24cm en dan de scherm eronder (grootste plant is +- 15cm). Was zeker van plan later een 2e setje Tneon in te plaatsen, Alleen zit nu te twijfelen wat beter is want ik heb ook een 125W CFL liggen voor in de bloei? Eigenlijk is me doel 250W te plaatsen in me 60x60. Maar ben een startende ondernemer dus moet voorzichtig zijn met uitgaven.

      Ah ben blij dat uw de plantjes mooi vind, was juist bang dat ze klein waren voor 4weken 18/6. Plantjes zijn wel al getopt, beiden.

      Comment


        #4
        Re: Crimea Blue ScrOG

        Komt door je tl dat ze er na 4 weken zo uit zien. 4 weken tneon had er anders uitgezien idd. Getopt ook al. Mooi. De combi met die 125 cfl ken ik niet, zal allicht helpen qua opbrengst. Scheelt ook weer in de kosten . 12/12 kan je nu ook al gaan. Ze groeien nog wel ff door. Kan je ze mooi met je scherm begeleiden. Scheelt ook weer in de kosten �� 250w voor 60/60 is wel de max als de luchtbehandeling goed is opgezet. Gr JB
        Keep em green

        Comment


          #5
          Re: Crimea Blue ScrOG

          Dat scherm inderdaad plannen op 20-25cm. Dat hoef je er nu nog niet boven te hangen, want dan zit je lamp te ver van de plantjes af.
          Zou op 18/6 blijven tot ze net tegen of boven het scherm uitkomen, niet veel langer.
          Vanwege de omschrijving : "Crimea Blue is a vigorous indica/sativa hybrid".
          Ze gaan nog hard groeien dus. Die 60x60 krijg je wel vol, dus zorg dat je dat oppervlak straks ook kunt belichten.

          (
          hier staat er eentje buiten)
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Crimea Blue ScrOG

            Bedankt voor uw reactie ook.
            Die buiten staat is huge. Maar een volle 60x60 klinkt ook niet verkeerd, denk je dat ik dat nog haal QnQ als je zo naar mn planten kijk? Ik wacht tot het ene plantje de 17/18cm aantikt dan hang ik me scherm erboven. en dan gelijk op 12/12 met gele lampen of 12/12 met de groei nog ff?

            En bij een volle 60x60 aan hoeveel watt moe ik dan denken?

            Comment

            Bezig...
            X