Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buiten plant afkweken onder 15W LED Groeilamp E27 ..... iemand met ervaring?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buiten plant afkweken onder 15W LED Groeilamp E27 ..... iemand met ervaring?

    Korting op 420shop
    Ik heb net mijn Amnesia autoflower naar binnen gehaald... Ik heb deze had ik in de tuin opgekweekt in pot tot een leuke struik van +/- 50cm.

    Nu wil ik hem sneller in bloei trekken onder de lamp binnen.. onder 15W LED.

    Kan iemand adviseren over de hoogte tussen lamp en plant in de verschillende fases?

    Cheerzz

    #2
    Re: Buiten plant afkweken onder 15W LED Groeilamp E27 ..... iemand met ervaring?

    Als het een autoflower is heeft het toch niet veel zin

    Comment


      #3
      Re: Buiten plant afkweken onder 15W LED Groeilamp E27 ..... iemand met ervaring?

      Een autoflower bepaalt zelf wanneer ze in bloei gaat. Vandaar het AUTO-flower.
      Gewoon buiten laten, en een blikje geduld gaan kopen bij de Bruna.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Buiten plant afkweken onder 15W LED Groeilamp E27 ..... iemand met ervaring?

        thanks guys, maar hij staat ondertussen te rocketeren onder de lamp.. het is wat 'out of da box' maar buiten kan ik gewoon rustig een aantal planten in verschillende fases optrekken en binnen heb ik maar 1 lamp momenteel.
        Dus .... ik houd de afstand plant - lamp op zo'n 30-40 cm..
        Het volgende slachtoffer wordt een Frisian Dew (geen auto) .... ik laat het wel weten... Toedelzz

        Comment


          #5
          Re: Buiten plant afkweken onder 15W LED Groeilamp E27 ..... iemand met ervaring?

          Zonde. Je opbrengst en ook de kwaliteit buiten zal veel groter zijn.
          Tenzij je het als experiment wil zien......In dat geval, blijf ik volgen.
          Succes.

          Comment


            #6
            Re: Buiten plant afkweken onder 15W LED Groeilamp E27 ..... iemand met ervaring?

            Haha. 30 cm onder een ledspotje van 15 watt. 1-2 lumen? De zon buiten, 110 000 lumen. Ja, haal die maar naar binnen onder de lamp.

            Comment


              #7
              Re: Buiten plant afkweken onder 15W LED Groeilamp E27 ..... iemand met ervaring?

              Volg je redenering niet echt, maarja ieder zijn ding.
              Licht = gewicht.
              15watt led vs. +-1000watt per vierkante meter zonlicht. Zou ook wel kiezen voor die 15watt

              Comment

              Bezig...
              X