Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zeer beperkte kweekruimte

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zeer beperkte kweekruimte

    Korting op 420shop
    helleuw de boys!

    T is al weer n tijdje geleden, maar jawel, dit jaar beginnen we weer aan een nieuw kweekje!
    Het enige verschil met vorig jaar is dat ik deze keer moet gaan stealth kweken...
    En ik heb al een perfect idee: een oud aquarium, dat in een verhuisdoos staat!
    Ik heb het probleem met afzuiging enzo al opgelost (een gat in mijn muur geboord), maar ik zit nog stees met een paar vraagjes en probleempjes:

    Mijn ruimte is erg beperkt (17l), en dus wou ik graag twee technieken gebruiken om je plantje laag te houden: toppen en scroggen tesamen. Maar mijn aquarium is ongeveer 30cm hoog, en daar moeten de potjes van de plantjes (3) nog bij en de verlichting... Dus euh HELP want ik weet er echt nog te weinig van af.
    Oh en nog iets, is het erg dat je luchtomzet veel groter is dan de aanbevolen hoeveelheid (om de 3 minuten helemaal ververst)? Want ik heb eigenlijk maar een fannetje van 0.34kubieke meter per uur nodig, maar het kleinste formaat draait wel iets van een 11

    Alvast bedankt mannen! Khoop egt dat het een... vruchtbare onderneming zal worden
    Last edited by CelisMan; 22 March 2009, 11:51. Reden: te vroeg gepost
    grow da weed, smoke it's buds

    #2
    Nog een tip om je planten klein te houden: zet ze van het begin op 12/12, zo gaan ze meteen gaan bloeien en niet zozeer gaan groeien

    grtz

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door weedlover View Post
      Nog een tip om je planten klein te houden: zet ze van het begin op 12/12, zo gaan ze meteen gaan bloeien en niet zozeer gaan groeien

      grtz
      ja heb k al overwogen, maar dan kan ik ze toch niet zo goed toppen?

      vrede
      grow da weed, smoke it's buds

      Comment


        #4
        of je topt gewoon de hoofd top eruit als ze al in de bloei zijn, dan groeien ze zowiezo niet meer verder.

        maar je ruimte is gewoon te klein naar mijn mening

        groet

        Comment

        Bezig...
        X