Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gaat dit resultaat opleveren?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    ik heb een 120 watt spaarlamp erop staan. op 40 cm van de plant. een warme lucht kacheltje met een fannetje erin, een kleine tl lamp, en de bouwvakkers lamp doe ik 4 uur per dag aan die hangt er dan 1 meter boven. moet voldoende zijn toch? hok is 1 bij 1,5 m en gedicht met alu folie , is behoorlijk benauwd is er nu 27 graden. dat moet toch voldoende zijn? wil eigelijk die tl buis weg halen en nog een 120 watt spaarlamp halen.

    wat raadde julie mij aan . van die bouwvakkers lamp, staat helemaal geen cijfer of letter op dus ik weet nie of het een hps of mh lamp is .

    als julie meer duidelijkheid willen maak ik nieuwe foto's

    ik hoor het wel

    heb ook ff vrouwlijke zaadjes besteld 10 stuks, en 5 potten . ik wil in dat hokje nog 4 potten bij plaatsen

    Comment


      #18
      Oorspronkelijk geplaatst door chris30 View Post
      je heb een plant waarom zo grote hok als je een kleinere hokkie neem wel de hoogte maar de breedte zal hij genoeg hebben aan die lamp nu moet de lamp alles verwarmen en heb je alufolie goed strak gemaak dat maakt iedereen de fout mee

      succes met je kweek ff geduld word met eventueel met mooie toppies beloond

      ik snap niet wat er mis is met aluminium folie , uitleg? is het schadelijk

      Comment


        #19
        Als je aluminium folie niet strak gespannen is, krijg je zogenaamde "hotspots". Dan verbrand je plant.

        Een hotspot kun je vergelijken met fikkie stoken met een vergrootglas. Door de kreukels in de folie krijg je een lichtstraal die je plan tkan verbranden.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #20
          owww ok , logische verklaring . k zal het anders aan pakken dan. maar denk je dat van 120 watt echt hotspots ga krijgen?

          Comment


            #21
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #22

              ik heb de 120 watt van osram met kleurcode 827.

              ook hangt er een tl buis in. alleen een zwakke

              wie kan me zegge wat voor tl buis ik moet halen. het is zo een buisje van ongeveer 18 cm.

              Comment


                #23
                120 watt van Osram? Dan is er echt iets voorbij gegaan bij mij.

                Heb je mss een foto (of anders foto van internet?)
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #24
                  Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                  120 watt van Osram? Dan is er echt iets voorbij gegaan bij mij.

                  Heb je mss een foto (of anders foto van internet?)

                  ben foto aant zoeken. ben ondertussen wel een link tegen gekomen waar je zelf een 300 watt lamp van osram kan bestellen.

                  Comment


                    #25
                    kijk een beetje halverwege de site , zie je staan 120watt en 150 watt

                    http://www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/9108.html


                    maar , wat voor tl buis kan ik halen voor mijn tl lamp

                    gr sven

                    Comment


                      #26
                      verplaatst naar micro kweek vragen...

                      grtzzz

                      Comment


                        #27
                        k zag dat me blaadjes beetje bruin werden, waarschijnlijk door de kachel? , is warmte wel goed voor de plant?

                        Comment


                          #28
                          Oorspronkelijk geplaatst door Smoke_mR. View Post
                          Overigens geef ik mijn planten de eerste 6 weken nooit voeding, de aarde is bemest genoeg! Je kunt ze beter voeden in de bloei.
                          dit is zeer afhankelijk van welke grond die je gebruikt om bij te voeden en idd pak tl (kleurcode 33 ) of spaarlamp want gewone gloeilampen zullen zeer weinig tot geen effect hebben
                          probeer je warmte constat tussen de 20 a 26 graden te houdeen ook

                          Comment


                            #29
                            ok , had vermoeden dat door het kacheltje met fannetje , me bladeren gingen schoeien , en beetje bruin werden . is dat erg? en heb volopig , maar 1 lamp in het hok staan van 120 watt 43watt = 120watt spaarlamp.

                            hoe hoog moet ik die ervandaan hangen?,

                            Comment

                            Bezig...
                            X