Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bloeien met led

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bloeien met led

    Korting op 420shop
    hey bestekes, ik ben hier nieuw en heb voorlopig 1 vraag.

    Kan je de planten in bloei zetten met enkel rode led s ?
    ik heb een Led kweeklamp met 2 schakelaars. Blauw/beetje wit en rood/beetje groen en oranje.
    Voor de groei heb ik alle 2 de schakelaars gebruikt en dat is goed gegaan. ik moet geen temperatuur regelen maar ik moet wel de vochtigheid in het oog houden aangezien er minder warmte is door de led verlichting.
    gtrz

    #2
    Re: bloeien met led

    Met 12 uur licht/ 12 uur donker zet je ze in bloei. Niet met een bepaalde kleur licht. Ben overigens wel benieuwd wat er gebeurt als je uitsluitend rood licht gaat geven.

    Comment


      #3
      Re: bloeien met led

      Als je ze nog in de bloei moet zetten dan krijg je wel de strek nog van de overgangsfase. Ik zou toch verwachten dat de planten harder gaan strekken als je ze alleen rood licht geeft. Zou ze dus zeker aan het begin van de 12/12 overschakeling nog wat blauw licht erbij geven.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #4
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment


          #5
          Re: bloeien met led

          Nee wss niet als ik uw reactie lees. Kan je mij er een beetje bij helpen dat ik het wel kan snappen

          vriendelijk bedankt.

          Comment


            #6
            Re: bloeien met led

            Je kan nog geen vraag in het juiste subforum stellen, piemeltrekkend pubertje...
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment


              #7
              Re: bloeien met led

              Pubertje �� Das e goeken.

              Comment


                #8

                Comment

                Bezig...
                X