Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

is 23watt spaarlamp 120 watt gloeilamp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    heb 1 van 3,6 op kleine , en op grote van 5,0 volt

    Comment


      #17
      kan ik ook 2 of 4 van deze nemen

      http://www.twenga.nl/aanbieding/3431...174432242.html

      en is het een normale fitting ?

      Comment


        #18
        Het is een fitting E40, dus die ga je niet in de spaarlamp fitting krijgen gok ik zo, dat zal een E27 fitting zijn
        sigpic
        Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

        Comment


          #19
          ow ok dus die e40 is de maat van de fitting? dan moet het makelijk worden.

          k kan dan toch gewoon ook e40 fittings halen , gewoon bij gamma of zo ?fixet , lenta

          Comment


            #20
            lijkt mij wel, maar als je dan toch bezig bent denk ik dat het voordeliger is om een complete kweeklamp te halen, daar je er toch een ballast bij nodig zal gaan hebben met een starter
            sigpic
            Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

            Comment


              #21
              Let wel op dat je een HPS niet zo maar in een fitting kunt draaien en dan in het stopcontact kunt steken, je hebt een VSA enz nodig.

              En waarom 2 of 4x 150 watt? Doe dan 1 400 watter, of een 600
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door superzuan View Post
                heb 1 van 3,6 op kleine , en op grote van 5,0 volt
                gwn transformertje kopen.. iets simpel van gwn volt uit de pries nr 12v perfect voor pc fan zo die ik het ook grtz
                Wil je van Bil bel dan naar GIL

                Comment


                  #23
                  de fannetjes doen het prima nu , ik denk dat ik het maar zo laat met de lampen , wil niet zo veel moeite doen d8 kon zo in het stop contact goed dat julie het gezegt hebben wuahaha anders had ik echt probleem morgen. nee ik laat het zo ik kijk hoe het zo gaat het gaat al echt zooooo hard gewoon, ik hou me hok ook goed vochtig is lekker warm, zo lang het zogoed gaat laat ik het zo , mocht er iets gebeuren met me plant eventueel dan, voedingen heb ik ook staan dat zit wel goed

                  Comment

                  Bezig...
                  X