Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

northen light autoflower kweek vraag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    northen light autoflower kweek vraag

    Korting op 420shop
    hallo, iedereen

    ik wil gaan kweken binnenkort en ik heb al 4x northenlight autoflower dit is ook de eerste keer dat ik ga kweken dus weet nog niet alles. ik heb al wel veel gezocht op google en op dit forum maar nog niet allen antwoorden gevonden ik ben niet van plan om ze allemaal te gebruiken ivb met de ruimte ik heb namelijk een kast van 40cm bij 50cm bij 120 cm en ik weet niet zeker dat het lukt om 4 plantjes erin te zetten
    wat mijn vragen dus zijn:
    hoeveel watt zou ik nemen? ik zit zelf te twijfelen aan 2x40 watt spaarlamp maar ik weet niet zeker of dat wel zo goed is
    veder twijfel ik over hoeveel literpotten er in mijn kast passen van (40cm bij 50cm bij 120 cm) en hoeveel liter de potten moeten zijn
    sorry als dit al ergens staat op dit forum maar heb het dan waarschijnlijk over het hoofd gezien

    mvg zipzop

    #2
    Re: northen light autoflower kweek vraag

    40 watt spaarlamp? Heb je daar een linkje van? Ik dacht dat de meeste spaarlampen zo rond de 24 watt waren namelijk.
    Of bedoel je een T Neon lamp?

    Anyway, ik denk dat je met een lamp of 2 als ze 40 watt zijn wel een eind komt in je kastje.
    Potten, hmmm ik denk bij die afmetingen aan 1 grote bak er in te zetten en daar 2 zaailingen in te kweken. Ik weet niet hoe groot die plantjes worden maar ws zal 2 een mooi aantal zijn

    Comment


      #3
      Re: northen light autoflower kweek vraag

      Licht is gewicht ! en dan bedoel ik niet dat je met een spaarlamp geen dame kan groot maken maar.....................


      check is verslagen en ervaringen!

      wel respect voor het werk en kennis die je erin steekt das hier altijd een +10

      BTW NL en zker de NLX is samen met Kush een van me favo soorten ja ik hou van body stoned en erna slapen.

      NL is ook echt als je goeie hebt echt een lekkere geur en smaak en net zo iets als skunk

      IK HOU ERVAN
      Last edited by kanon; 1 March 2016, 20:40.
      sigpic
      LED there be light

      Comment


        #4
        Re: northen light autoflower kweek vraag

        Oow ik denk dat ik dan een fout heb gemaakt! Hoeveel lampen heb ik nodig als ik ga kweken met 24watt spaarlamp?

        Comment


          #5
          Re: northen light autoflower kweek vraag

          van die spaarlampen heb je er al gauw 3 - 4 maar minimaal 2 nodig om aardig wat licht te krijgen en wat warmte in je kastje.
          Hang je lampen horizontaal met een reflectorkap er boven en lekker dicht boven de planten.

          Op youtube kan je erg veel filmpjes vinden voor het eenvoudig bouwen van je CFL growlight.

          Je kan ook rondkijken voor Tneon en voor led licht. Of een lichte hps lamp.

          Comment


            #6
            Re: northen light autoflower kweek vraag

            Thanks allemaal voor de informatie!

            Comment

            Bezig...
            X