Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sweet mango greenhouse 90w

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Sweet mango greenhouse 90w

    Korting op 420shop
    Hallo ik ga een sweet mango auto flower van de greenhouse potten. Maar nu is mijn vraag omdat ik een 90w ufo gebruik wat kan ik verwachten hoeveel opbrengst en zijn er mensen met ervaring wat de tijdsduur van de plant nu egt is ??? Vr groet

    #2
    Re: Sweet mango greenhouse 90w

    90 wat ufo led rood en blau,nau verwacht er niet te veel van. Er zijn wel leds die hps overtreffen maar de ufo niet, beter zet je die gewoon buiten
    Last edited by FlintStoned; 19 May 2016, 06:23.

    Comment


      #3
      Re: Sweet mango greenhouse 90w

      Oki dus een 40 gramet kan ik er wel vanaf halen met veel liefde

      Comment


        #4
        Re: Sweet mango greenhouse 90w

        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...p/t-33909.html

        Comment


          #5
          Re: Sweet mango greenhouse 90w

          Voor 40 gram van een autoflower heb je wat meer nodig dan alleen wat liefde.
          Liefde kan een plant niks mee, je kan ze net zo goed uitschelden iedere morgen.

          Om zoveel van zo'n autoflower te halen heb je binnen HPS licht nodig, of ze moeten 24/7 naar buiten, in een flinke pot, of liever nog in de volle grond en dan zou je voor de komende 12 weken een fles of 4 zonlicht moeten bestellen, zodat ze elke dag minstens een uurtje of 12 zonlicht krijgen

          Maar als je die LED toch al hebt, en een kweekruimte binnen, met een filter, dan maar het beste er van maken heh...
          Misschien zou je er nog een plantje extra bij kunnen zetten ? Dat maakt de kans op 40 gram al een stuk groter.
          Zorg in ieder geval dat ze lang licht krijgen, van zaadje tot oogst.
          Weinig water de eerste paar weken, zodat de wortels ontwikkelen, als ze erg nat staan krijgen ze weinig wortels.
          Je hebt LED, die zijn zo zuinig dat je er bijna geld bij krijgt van de energiemaatschappij, dus zet de timer op 20 uur licht, en 4 uur donker per 24 uur.
          Hou dat vol voor een week of 4-5 en kijk of er dan bloei zit aan te komen.
          Komt er geen bloei, maak je de licht periode 2 uur korter voor een weekje.
          Eens de bloei er in zit doe je zo nog een weekje of 8 door en kun je gaan oogsten en daarna nog een dag of 10 drogen waarna het tijd is om alles naar Q op te sturen.

          Of je gaat gewoon wat kweekverslagen lezen in de micro-afdeling en trekt zelf een plan.
          succes!

          ---

          ** ohja en je zit in het verkeerde deel van het forum te posten.
          De chatbox is voor:
          Live chatbox & chat forum: Plaats hier onderwerpen die in geen ander board thuis horen.
          GEEN cannabis gerelateerde topics in dit forum!

          Voor vragen over cannabis zie de overige boards!
          Voor algemene discussies over cannabis, zie de cannabis chatbox.

          Ga je naar de beginpagina van het forum, hier, dan zie ik heel wat afdelingen die meer geschikt lijken voor je vraag.
          Bijvoorbeeld ergens in Wiet kweken algemeen
          Voila, ouwezeurmode off.

          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Sweet mango greenhouse 90w

              Grappig, daar heb ik blijkbaar nog veel geluk mee gehad. Ik had mijn blueberry autoflower eerst onder T-Neon gezet (110w) 15 uur. Nog voordat die in de bloei ging had ik haar op zolder gezet onder een dakraampje, en verder overgepot, voeding en water gegeven. Kreeg er toch nog 30 gram van af.
              Last edited by FlamingMango; 1 June 2016, 11:27.

              Comment

              Bezig...
              X