Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Moedwillig strekken AF

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Moedwillig strekken AF

    Korting op 420shop
    HOME WEED HOME

    #2
    Re: Moedwillig strekken AF

    Dat is zeker mogelijk maar als je gaat buigen aan een plant vertraagt dit wel de groei. Daarom laat je een AF eigenlijk gewoon zijn gang gaan want die heeft al zo weinig groeitijd.

    Comment


      #3
      Re: Moedwillig strekken AF

      Ik laat ze ook altijd strekken Meen dan altijd dat mijn plant toch wat groter word ook al is het maar 2 cm.
      Ze groei zo kort dat ik probeer haar zo groot mogelijk te krijgen
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Moedwillig strekken AF

        Ik zou even kijken naar wat Flint als reply had KAYA, want die heeft echt wel een punt daarmee.

        Alle stress die een AF krijgt of je der geeft zal der vertragen wat je niet wil bij een AF
        sigpic
        LED there be light

        Comment


          #5
          Re: Moedwillig strekken AF

          Nou ik heb mijn AF's toch bijna allemaal wel een beetje LST gegeven
          heb nadat de zijtakken ongeveer 20 cm uitgegroeid waren ze heel voorzichtig naar buiten geplooit met draad
          zodat de toppen meer licht kregen na een paar weken in de bloei alles los gemaakt en vond de planten niet geremd
          maar heb dan ook nog niet veel ervaring ik ga hier volgend jaar zeker verder mee uitproberen

          Comment


            #6
            Re: Moedwillig strekken AF

            Een beetje naar buiten buigen zal de groei niet schrikbarend remmen en de zaak idd beter in het licht zetten. Maar ga je echt flink buigen en de groeipunt flink omlaag halen verleg je de apicale dominantie in de plant en dat remt de groei van zoon AF wel flink.
            Wat supercropping (de toppen iets naar buiten buigen) bij een AF kan natuurlijk prima.

            Comment


              #7
              Re: Moedwillig strekken AF

              LTS kan bij een AF maar al het anderen gedoe gaat der remmen! en das wat je niet wilt bij een AF!

              i love growing af's BTW
              sigpic
              LED there be light

              Comment


                #8
                Re: Moedwillig strekken AF

                Capice ...THNX voor de tips😉. ...t kan....maar voorzichtigheid geboden dus.
                Weet niet of ik het ga doen....heb de lamp wel iets verder gezet. Niet schrikbarend hoor....op een cm of 10/12.

                Ze groeit totaal anders dan de allereerste ....die zo jammerlijk om haar einde kwam😯..en vraag me af of de internodes niet "te kort" blijven...

                GRTZ KAYA







                Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
                HOME WEED HOME

                Comment


                  #9
                  Re: Moedwillig strekken AF

                  Te korte inernodes bestaan niet. later als ze 5 tot 8 nodes gegroeit zijn gaat dat hele zaakje strekken. let maar op. begin groei lange zwieberige plantjes gesteund door een satee stokje bestaan wel, maar daar zie je nooits het einde van het erslag wel.. je hebt een mooie basis dit belooft wat

                  Comment


                    #10
                    Re: Moedwillig strekken AF

                    Thnx! Ik hoop dat dit een geslaagd kweekje mag worden. Heb niet zo een zin om "lady-killer" te spelen zeg maar.😂😂😂

                    GRTZ KAYA

                    Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
                    HOME WEED HOME

                    Comment


                      #11
                      Re: Moedwillig strekken AF

                      Alles wat kort is altijd in het begin , maar wacht maar over een week of twee staat er ineens een hele andere plant (gaat snel) alleen in het begin moet je even geduld hebben.

                      Komt goed man en ik ga deze kweek volgen en zet me stoel neer
                      sigpic
                      LED there be light

                      Comment


                        #12
                        Re: Moedwillig strekken AF

                        Welkom zou ik zeggen...leuk! Verslag staat hier; https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...d.php?p=591442

                        Het is denk ik niet zozeer ongeduld....ik heb onlangs 3 dames "om zeep" geholpen dus ik heb nu geen idee wat me overkomt....IK GELOOF DAT IK VERLIEFD BEN op dit kleintje😉

                        GRTZ KAYA

                        Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
                        HOME WEED HOME

                        Comment


                          #13
                          Re: Moedwillig strekken AF

                          Alle begin is moeilijk maar uiteindelijk zal je zeggen HE DAS GAAF deze hobby.
                          sigpic
                          LED there be light

                          Comment

                          Bezig...
                          X