Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

critical soort maar 3 vingers?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    critical soort maar 3 vingers?

    Korting op 420shop
    goeie dag. ik heb een aantal vrouwlijke critical zaadjes ( buiten wiet soort) gekocht. nu heb ik 4 in 1 pot staan vrij grote , en 1 in een andere pot. nu opeens merk ik dat ze maar 3 vingers hebben? allemaal gewoon. wat is het probleem? ze krijgen goeie voeding , hebben mooi aarde.
    trouwens me andere white widow planten hebben wel 10 vingers!!!!

    #2
    Re: critical soort maar 3 vingers?

    Hoe oud zijn die plantjes?
    Ik heb ze gezien in je andere topic.
    Alle kleine weedplantjes hebben maar 3 vingers...
    Hoe ouder ze worden hoe meer vingers ze krijgen, ik dacht elke internode een vinger paar erbij.
    Dus nog ff geduld..vingertjes komen wel.
    Last edited by Freebird; 6 May 2009, 02:17. Reden: omdat ik nu weet hoe oud die krengen zijn...:D
    She gives me the Blues ...

    Comment


      #3
      Re: critical soort maar 3 vingers?

      klopt ze hebben nu 5 , wuahahah alleen nu dit probleem, ik heb 1 critical overgepot , alleen hangen de blaadjes er nu bij, de plant is heel slap? hoezo wat moet ik doen, heb een gevoel dat ik bij het overpotten de wortels heb beschadigt of zo

      Comment


        #4
        Re: critical soort maar 3 vingers?

        komt omdat ze moeten herstellen van de overpotting , dat zorgt voor stress, dat zou ongeveer met een dag of 3 afgelopen zijn
        dan zou die stukje bij beetje herstellen

        Comment


          #5
          Re: critical soort maar 3 vingers?

          ohh hij staat nu weer recht op en heeft nieuwe blaadjes, zo dat is dan wel snel gegaan . ieder geval bedankt voor de info. en hoelang duurt het voordat er bloemetjes aan komen? ze staan nu 1 week in de bloei, en zijn al vrij groot, de powerplant is bijna 40cm nu raakt me lampen bijna ,

          Comment

          Bezig...
          X