Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plantje groeit niet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Plantje groeit niet

    Met de plantjes gaat het tot nu toe zeer goed,
    maar hier heb ik dan nog een vraagje. De zaadjes had ik gekregen, maar ik weet helemaal niet wat voor soort dat ze zijn ... en hier heb ik dan ook 2 plantjes, en normaal gezien zijn dit ook 2 verschillende soorten ... Is het mogelijk om het nu al af te leiden van wat voor een soort dat het is? Of moeten ze nog meer groeien? Bedankt.
    Foto: Jonge plantje

    Foto: me oudste plantje

    Comment


      #32
      Re: Plantje groeit niet

      High,

      die spruitjes zien er goed uit mooi stevig en niet al te veel gestrekt. Om welke soort het gaat is zo niet te zeggen en zal moeilijk te achterhalen zijn. aan de breedte van het blad zou je als de plant wat groter is wel iets kunnen opmaken of het sativa of indica is. Maar daar is het nu nog veel te vroeg voor om daar iets over te kunnen zeggen. Voor de rest ziet het er goed uit. veel succes.

      Grtz

      Comment


        #33

        Comment


          #34
          Re: Plantje groeit niet

          Nee no probleem alleen als het blauwe hemel is rond het middag uur dan sluit de plant haar porieen en stopt de synthese omdat er dan een suikertransportfile is. en veel uvb straling, dus jonge spruiten niet meteen in de middagzon knallen maar met bewolkt weer geen probleem. veel succes

          Comment


            #35
            Re: Plantje groeit niet

            En hoe groot moet die dan wel zijn om volledig hele tijd in open lucht te kunnen staan? Bedankt

            Comment


              #36
              Re: Plantje groeit niet

              In de natuur groeit wiet ook gewoon buiten, plantje is daarvoor gemaakt. Dus dah kan best naarbuiten. Natuurlijk niet als het extreem heet is of als een gek stormt.

              Grtz

              Comment


                #37
                Bedankt!

                Comment


                  #38
                  Re: Plantje groeit niet

                  Zaailingen houden niet van voeding en er zit nog genoeg voeding in je grond. dus ik zou nu wat minder scheutig zijn met de voeding.

                  Comment


                    #39
                    Re: Plantje groeit niet

                    Tis nog een baby , en vind zielig plantje
                    God was never on your side..

                    Comment

                    Bezig...
                    X