Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoelang nog? foto's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoelang nog? foto's

    Korting op 420shop
    Beste mensen!! ik heb een paar maanden geleden een zaadje gevonden in een zakje van de lokale coffeeshop. nou ik het zaadje geplant en verek het groeit. nou ik had er dus de ballen verstand van en heb der de eerste maand gewoon op de vensterbank gehad. toen deze site gevonden en vervolgens toch maar wat lampjes gaan halen. omdat het men eerste plantje en het meer een experiment is heb ik tl verlichting gekocht. nou staat ze toch al weer een aantal weekjes in de bloei( 7 geloof ik) en begin ik me af te vragen hoelang ze nog moet en hoelang ik nog voeding moet geven( canna flora). en der is nog iets:X er zitten witte vlekken op de bladeren? iemand idee?:X nouja graag info en hints!! alvast bedankt!
    Attached Files
    Last edited by Jointjedraaien; 28 May 2010, 12:21.

    #2
    Re: Hoelang nog????(foto's)

    Die witte vlekken is waarschijnlijk meeldauw. kan het op je foto's echter niet goed beoordelen. Ook de rijpheid is op je foto's zeer moeilijk te beoordelen. hiervoor heb je toch echt een goede scherpe close-up van je top nodig. Als 80 % van je pistels bruin zijn is je plant oorstrijp. Beter is het nog om af te gaan op de kleur van de trichomes, hiervoor heb je echter wel een goed vergrootglas of microscoop nodig.



    Met je voeding zou ik langzaam aan gaan stoppen.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Hoelang nog????(foto's)

      Hoi

      Witte vlekken is meeldauw, waarschijnlijk door gebrek aan ventilatie. Op het forum is hier genoeg over te vinden. Actie is vereist! ANders ga je straks schimmels roken.....

      Wanneer klaar? Ga maar eens zoeken op trichomes op het forum, maar als ik moet schatten: Zie (voor zo ver ik iets kan zien) hier en daar al een bruin haartje, dus nog een week of anderhalf/twee. Detailfoto's van de topjes zou helpen

      Succes

      Comment


        #4
        Re: Hoelang nog????(foto's)

        Nou ik heb de meeldauw behandelt! gewoon met 10% melk 90% water de witte vlekken weg gespoten en het lijkt geholpen te hebben!enne kan iemand me nog een schatting geven hoelang het nou nog duurt? en of ik der donker moet gaan zetten enzo? alvastbedankt!max
        Attached Files

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Hoelang nog????(foto's)

            ze is in haar eentje opgegroeid? zou niet eens weten of ze dan wel bevrucht kan zijn. enne hoekan ik er achter komen? mocht het wel zo zijn.??

            Comment


              #7
              Re: Hoelang nog????(foto's)

              Denk dat die bevrucht is, al je zaadzakjes zien er gevuld uit.
              Duw es zo een gevuld zaadzakje open en voel je een wit steentje is ze bevrucht.

              PS: bedoel je niet met die witte vlekken de thc op je bladeren?
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

              A. The cop!

              Comment


                #8
                Re: Hoelang nog????(foto's)

                Beste mensen! ik heb gekeken en r zijn wel heel kleine zaadjes te vinden maar niet overal! wat is het beste om nou te doen? vlug omhalen? of nog wachten? alsjeblieft hulp!!!!! max

                Comment


                  #9
                  Re: Hoelang nog????(foto's)

                  niet omhalen a.u.b.

                  maak er het beste van
                  ook niet sensimilia is te roken
                  je rookt de hars daar gaat het om. In de hars zit de thc
                  en zaad makende plant stopt met energie stoppen in bloei en gaat over op zaadmaakmodus dat was haar bedoeling. Dat wij sensemilia graag hebben omdat daar meer hars op zit is een ander ding, wel ff het zaad en dat vliesje erom niet oproken voor de rest is je wiet rookbaar maar minder potent

                  Comment


                    #10
                    Re: Hoelang nog????(foto's)

                    waarom moet ik er nog niet ombrengen dan? ze is toch gestopt met bloeien? en ik heb haar stam al gekliefd:X

                    Comment


                      #11
                      Re: Hoelang nog????(foto's)

                      iemand? hulp graag? alvast bedankt!

                      Comment


                        #12
                        Re: Hoelang nog????(foto's)

                        ze is nog niet gestopt met bloeien hoor. waarom zou je haar veel te vroeg omhalen?

                        Comment


                          #13
                          Re: Hoelang nog????(foto's)

                          Hoelang denken jullie dan dat ze nog moet staan? ik heb de trichomen met een vergrootglas bekeken en ze zagen er aardig amber kleurig uit?.Max

                          Comment


                            #14
                            Re: Hoelang nog????(foto's)

                            iemand die dat kan schatten? hulp nodig! Max

                            Comment


                              #15
                              Re: Hoelang nog????(foto's)

                              meeste mense doen 50/50 dus als je denkt dat ja plant 50/50 is kan die om

                              Comment

                              Bezig...
                              X